چند نکته در مورد سفر به استانبول

جذاب ترین تور گردشگری ترکیه

یکی از جذاب ترین تورهای گردشگری که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر نقاط جهان و به خصوص کشور ایران به سوی خود جلب کرده؛ تور استانبول است. افراد بسیاری برای تجربه یک سفر خوب و خاطره انگیز در کنار دوستان و خانواده خود استانبول را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در خصوص تور استانبول در اختیار شما قرار دهیم تا قبل از شروع سفر به عنوان یک راهنما و مشاور خوب همراه شما باشیم.
تور گردشگری استانبول

آشنایی با شهر استانبول در کشور ترکیه

کشور ترکیه از جمله کشورهای توریستی جهان محسوب می شود و در بین گردشگران داخلی و خارجی از شهرت جهانی برخوردار می باشد. این کشور کوچک و زیبا در همسایگی شمال غربی ایران و بین 4 دریای مدیترانه، مرمره، سیاه و اژه واقع شده است. ترکیه با شهرهایی منحصر به فرد که هر یک از جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیاری برخوردار بوده اند؛ همواره مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. استانبول به عنوان یکی از این شهرهای توریستی و دیدنی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری مخصوصا برای ایرانیان به شمار می آید که در کنار جاذبه های خاص خود و مراکز اقامتی و تجاری بیشمار ایام خوش و خاطره انگیزی را برای گردشگران تور استانبول به یادگار خواهد گذاشت.
مساحت شهر رویایی استانبول حدود 1830 کیلومتر مربع است و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه در مجاورت دریای نیلگون مرمره و بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. همچنین 1.500.000 نفر از جمعیت ترکیه در این شهر زندگی می کنند و از نظر فرهنگ و آداب و رسوم در خیلی از موارد به ایرانیان شباهت دارند.

مناسب ترین زمان برای سفر با تور استانبول

بی شک در هر سفری مناسب ترین زمان ایام تعطیلات می باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارید، ایام تعطیلات گزینه مناسبی برای تور رویایی استانبول نخواهد بود و در این ایام به دلیل حجم بالای مسافران قیمت ها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. فصل بهار و تابستان با زیبایی های بی نظیر خود همواره یکی از بهترین زمان ها برای دیدن جاذبه های گردشگری تور استانبول محسوب می شود. آب و هوای عالی فصل بهار در کنار ساحل و طبیعت سرسبز این شهر خیره کننده بوده و باعث هجوم مسافران به این شهر می شود.
البته این به این معنا نیست که فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان اصلا در تور استانبول توصیه نمی شود، بلکه هر یک از این فصل ها نیز در نوع خود منصر به فرد بوده و قیمت تور استانبول در این فصل ها ارزان تر از سایر ایام سال است. قدم زدن بر روی خیابان های سنگفرش شده در فصل پاییز و شنیدن صدای خش خش برگ ها به همراه بوی خاک باران خورده یکی دیگر از جذابیت این شهر در فصل پاییز است.
رزرو تور استانبول

جذابیت های شهر استانبول در کشور ترکیه

استانبول به عنوان شهری از دوگانگی ها شناخته می شود که جاذبه های طبیعی و مصنوعی آن به شیوه ای خارق العاده کنار هم قرار گرفته و مناظری حیرت انگیز را خلق کرده اند. همچنین در اکثر مناطق این شهر معماری سنتی و مدرن ساختمان های به شکلی زیبا در کنار یکدیگر به چشم می خورد. انواع هتل ها، مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول بوده و اوقاتی خوش را برای آنها رقم خواهند زد. همچنین همانطور که گفته شد این شهر به عنوان یک شهر ساحلی در کشور ترکیه شناخته می شود و اسکله های ساحلی متعدد آن به همراه کافه ها و رستوران های متنوع و برخی از تفریحات و ورزش های آبی نظیر قایق سواری از جذابیت این شهر زیبا در تور استانبول محسوب می شود.

مکان ها و آثار تاریخی تور استانبول

مساجد عثمانی باشکوه و بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که به عنوان بخش کوچکی از جاذبه های تور گردشگری استانبول به شمار می آیند؛ هر یک از این مکان ها با معماری خاص و منحصر به فرد خود بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و می توان به عنوان نمونه ای از آثار به یادماندنی استانبول به هر یک از موراد زیر اشاره کرد:
  • موزه تاریخی و معروف: پرا، ایاصوفیه (قصر سلطنتی حاجیا صوفیا)، هنرهای اسلامی، فرش، موزائیک، هنرهای زیبا، کارخانه راحمی کوچ، سنت ایرنه، چینعلی کوشک
  • مسجد: سلیمانیه، آبی سلطان احمد، ایاصوفیه، رستم پاشا، یتی
  • قصر و کاخ: توپکاپی، دولما باغچه، کوچوک سو، بیلربیی
  • عمارت: ایحلامور، ماسلاک
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن
  • بازار بزرگ
  • برج گالاتا
  • میدان هیپودرومپارک آبی آکوالند
  • حصار روم ائلی یا دژ اروپایی
جاذبه های استانبول

جاذبه های طبیعی تور گردشگری استانبول

طبیعت همیشه سبز به همراه جزایر و سواحل متعدد دریای مرمره در این شهر همواره یکی از مناظر بی نظیر طبیعی در تور ارزان استانبول بوده و شامل جزایر پرنس، صدف، کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا و سواحل زیبای (Burc)، نان استاپ، (suma ) می باشد. این مکان ها با فراهم کردم امکاناتی نظیر رستوران ها و کافه های ساحلی شیک، اجرای موسیقی زنده و برگزاری مهمانی ساحلی و همچنین ورزش های تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، جت اسکی، شنا و قایق سواری در تلاش هستند که اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزنند.
نکته: مردم در هر یک از 4 جزیره معروف کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا از درشکه به جای اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند.

خدمات ارائه شده در تور گردشگری استانبول

به طور کلی خدمات تور استانبول شامل پروازهای ایمن و متعدد، تعیین مدت اقامت بر اساس نظر شما، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه، وعده های غذایی و گشت شهری به همراه یک راهنما می باشد. در همین راستا شما برای انتخاب تور استانبول کافی است به صورت حضوری یا غیر حضوری به آژانس های گردشگری معتبر و یا سایت آنها مراجعه کرده تا از کلیه اطلاعات لازم را در خصوص هزینه، زمان و خدمات تور گردشگری استانبول در کشور ترکیه آگاه شوید.

قیمت تور استانبول

بعد از اطمینان از زمان و مقصد سفر خود با مراجعه به سایت آژانس های گردشگری می توانید از انواع تورهای در نظرگرفته شده در تاریخ مورد نظر برای شهر استانبول آگاه شده و متناسب با بودجه خود برای رزرو تور استانبول مورد نظر خود اقدام کنید. قیمت تور استانبول به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط تحریم کشورمان نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد تور استانبول در هر زمان از سال چه قیمتی دارد. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت تور گردشگری استانبول می توان به زمان سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع و درجه هتل، مدت زمان اقامت و به طور کلی، تمامی خدماتی که در تور استانبول توسط آن آژانس گردشگری ارائه می شود؛ اشاره کرد.
برای خرید تور ازمیر و سایر تور های ترکیه میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

میدان سرخ روسیه

روسیه یکی از کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، به همین علت در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا کمی درباره تور روسیه و جاذبه های گردشگری این کشور صحبت کنیم. اگر علاقه مند به آشنایی با کشور روسیه، جاذبه های گردشگری این کشور و همین طور مراکز خرید و هتل های این کشور هستید، بهتر از این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید و اطلاعاتی جامع و کامل درباره این کشور و تور روسیه به دست آورید.

تور روسیه

کشور روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در قسمت های شمالی منطقه اوراسیا قرار گرفته است، بخشی از این کشور در آسیای شمالی قرار گرفته است و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است. در اطراف این کشور دریاها و اقیانوس های زیادی از جمله اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای بی رنگ، دریای ژاپن، دریای کاسپین و همینطور دریای سیاه قرار گرفته است. کشور روسیه دارای مساحتی بالغ بر ۱۷ میلیون کیلومتر مربع می باشد که از این لحاظ بزرگترین و پهناور ترین کشور دنیا است. بیشتر مناطق این کشور به ویژه مناطقی که در شمال این کشور و در نزدیکی سیبری هستند به دلیل سردی آب و هوا خالی از سکنه می باشند. پایتخت این کشور شهر مسکو است که به عنوان بزرگترین شهر قاره اروپا شناخته می شود، روسیه از لحاظ جمعیت نیز پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و با جمعیتی بیش از ۱۴۴ میلیون نفر در رده نهمین کشور پرجمعیت دنیا قرار دارد.

برای راخنمایی بیشتر در خصوص خرید تور مسکو به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

آب و هوای روسیه

کشور روسیه در طول سال دارای آب و هوای متفاوتی می باشد که این اختلاف بسیار زیاد است، در برخی از روزهای سال دمای هوا به ۳۷ درجه سانتی گراد می رسد که در این دما معمولاً یخ های این منطقه شروع به ذوب شدن می کند، در برخی دیگر از روزها دمای هوای کشور روسیه به منفی ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد که معمولاً در فصل زمستان شاهد این اتفاق هستیم. ماه های جولای و آگوست گرمترین ماه های سال در کشور روسیه هستند که به همین دلیل در این ماه ها می توانید مسافران و گردشگران بسیار زیادی را در کشور روسیه مشاهده کنید که به تور روسیه رفته اند. در فصل زمستان معمولا توریست هایی به تور روسیه می روند که علاقه مند به برف و یخ می باشد، فصل زمستان در کشور روسیه بسیار برفی است و شما با سفر به این کشور در این فصل می توانید شاهد بارش برف در این کشور بوده و از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبای آن در فصل زمستان دیدن کنید.

بازدید از میدان سرخ روسیه در تور روسیه

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور روسیه که در تور لحظه آخری روسیه حتما باید از آن دیدن کنید، میدان سرخ شهر مسکو است، این میدان را می توان مهم ترین میدان شهر مسکو دانست که جاذبه های گردشگری زیادی از جمله کاخ کرملین و همچنین کلیسای جامع سنت باسیل در این میدان قرار گرفته اند. تقریبا بیشتر خیابان های اصلی شهر مسکو روسیه به این میدان منتهی می شوند. در این میدان کنسرت های بسیار بزرگی برگزار می شود و خوانندگان معروف کشور روسیه و همچنین خوانندگان بزرگ دنیا معمولاً به صورت هفتگی در این میدان کنسرت های خود را برگزار می کنند. این میدان را می توان یک منطقه بسیار حساس در شهر مسکو به شمار می آید که در اطراف آن مناطق تجاری و اداری بسیار زیادی قرار دارد. اگر در تور روسیه موفق شوید که در یکی از هتل هایی که در این میدان قرار دارد اتاق رزرو کنید، می توانید به راحتی به بیشتر جاذبه های گردشگری و همینطور مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید و به این ترتیب به میزان بسیار زیادی از هزینه های تور روسیه بکاهید.

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ که با نام کلیسای کازان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین بناهای کشور روسیه می باشد، یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود توریست ها در تور لوکس روسیه از این ساختمان دیدن کنند معماری فوق العاده زیبای آن است که در سبک کلاسیسیم روسی ساخته شده است. این کلیسا به عنوان یکی از بزرگ ترین عبادتگاه های کشور روسیه نیز شناخته می شود و محل دفن شخصیت معروفی چون فیلد مارشال کوتوزوف نیز می باشد. این کلیسا در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و در حال حاضر تنها کلیسای در حال کار ارتدوکس در این شهر می باشد. این کلیسا از آن جا که یک عبادتگاه بسیار مشهور در کشور روسیه به شمار می آید در روزهای مقدس افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می کنند. شما نیز می توانید در تمامی روزهای هفته به این کلیسا مراجعه کنید و از معماری فوق العاده زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

موزه هنرهای زیبای پوشکین

موزه هنرهای زیبای پوشکین یکی از آثار گردشگری هنری کشور روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری دنیا شناخته می شود که در آن می توانید آثاری از مصر باستان و یونان را مشاهده کنید. امروزه در این موزه بیش از ۷۰۰ هزار اثر هنری از دوره های مختلف تاریخی وجود دارد که علاقه مندان به تاریخ و هنر می توانند در تور روسیه از آن دیدن کنند. اگر علاقه مند به آثار باستانی می باشید حتما از این موزه دیدن کنید، مطمئن باشید در هیچ کجا دنیا نمی توانید این چنین مجموعه عظیمی از آثار تاریخی و باستانی را به صورت یکجا مشاهده کنید.

تور ارزان روسیه

بازدید از تئاتر مارتینسکی را از دست ندهید!

اگر علاقه مند به تئاترهای موزیکال هستید بازدید از تئاتر مارتینسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه به شما توصیه می شود، این تئاتر یکی از بزرگترین تئاترهای موزیکال دنیا است که در تور روسیه حتما باید از آن دیدن کنید. نام دیگر این تئاتر تئاتر بال می باشد که به پاس زحمات سر گی کیروف به این نام نام گذاری شده است. معماری این ساختمان از نوع نئوکلاسیک می باشد که این نوع معماری در میان روس ها بسیار مشهور است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است این ساختمان بسیار محبوب باشد و در میان توریست ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد، تزئینات و دکور داخلی این ساختمان است که به صورت منحصر به فردی طراحی شده اند.

قصر کاترین و پارک تزارسکو

قصر کاترین و پارک تزارسکو در واقع یک روستای بسیار معروف در کشور روسیه می باشد که مربوط به دوره امپراطوری در سن پترزبورگ است، اگر در تور روسیه علاقه مند هستید که از یک محیط کاملا محلی و روستایی و بسیار زیبا دیدن کنید، حتما به این روستا سفر کنید. در این منطقه می توانید قصر کاترین را با معماری فوق العاده زیبا و اتاق های کوچک و دیدنی و همینطور پارک بزرگی که در اطراف این قدر وجود دارد مشاهده کنید. در این پارک مجسمه ها و آثار هنری متعددی قرار گرفته است که جلوه زیبایی به این محیط بخشیده است. یکی از مهمترین ویژگی های گردشگری این منطقه این است که مهم نیست در چه فصلی از سال از آن دیدن کنید، در هر فصلی این منطقه دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

مرکز خرید اروپتسکی در روسیه

کشور روسیه دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که در تور روسیه می توانید خریدهای خود را از این مراکز خرید انجام دهید. مرکز خرید اروپتسکی یکی از مراکز خرید جدید این کشور می باشد که در سال ۲۰۰۶ در شهر مسکو افتتاح شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مختلفی از برندهای بین المللی و جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات این برند ها کنید. این مرکز خرید امکانات فراوانی را برای راحتی توریست هایی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است که از جمله آنها می توان به سینمای چند بعدی، فروشگاه مواد غذایی، سوپرمارکت و یک کافه کوچک برای استراحت اشاره کرد.

مرکز خرید گوم در روسیه

مجتمع تجاری گوم یکی از مراکز خرید بسیار معتبر در کشور روسیه می باشد که سالانه توریست های بسیار زیادی برای خرید سوغاتی و وسایل مورد نیاز خود به آن مراجعه می کنند. این مرکز خرید دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که یکی از عوامل مهم در جذب توریست هایی است که به تور روسیه رفته اند. مجتمع تجاری گوم در نزدیکی میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است و بی شک می توان آن را بزرگترین مرکز تجاری کشور روسیه دانست. این مجتمع تجاری در سال ۱۸۹۳ میلادی تاسیس شده و دارای ۲۰۰ فروشگاه مختلف است که در هر طبقه می توانید محصولات مختلفی با برندهای مدرن دنیا را مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها کنید. اگر در تور روسیه به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای انجام خریدهای خود می گردید مجتمع تجاری گوم میتواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد.

کافه رستوران پوشگین در تور روسیه

اگر در تور روسیه قصد دارید به رستورانی بروید که به سبک قدیمی ساخته شده باشد، کافه رستوران پوشکین می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد. در این رستوران با مسافران و گردشگران همانند نجیب زاده ها رفتار می شود که همین موضوع باعث شده است بسیاری از توریست ها علاقه داشته باشند که حداقل یک بار در تور روسیه به این کافه رستوران مراجعه کند. کافه رستوران پوشکین دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که در سبک معماری باروک طراحی و ساخته شده است که یکی از مهم ترین مشخصه های آن کتابخانه های فراوانی است که بر دیوارهای این رستوران نصب شدند. این کافه رستوران دارای چهار بخش مختلف به نام های داروخانه، اتاق شومینه، طرح تابستانی و کتابخانه می باشد که در هر بخش برنامه های ویژه ای برای مسافران و گردشگران اجرا می شود.

بازدید از رستوران لافکالافکا در تور روسیه

رستوران لافکالافکا در کشور روسیه یکی از رستوران های خاص این کشور می باشد که دیوارهای آن از آجر و تیرهای آهنی ساخته شده اند. رنگ آمیزی دیوارهای این رستوران توسط رنگ های آرامش بخش و ملایم صورت گرفته است که همین موضوع باعث می شود تا در هنگام میل کردن غذا در این رستوران احساس آرامش داشته باشید. این رستوران یکی از رستوران های شلوغ کشور روسیه است که در صورتی که علاقه داشته باشید در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد غذای خود را صرف کنید، این رستوران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران لافکالافکا غذاهای متنوعی را برای مشتریان فراهم می کند که با یکبار مراجعه به آن می توانید شب خاطره انگیزی را برای خود به وجود بیاورید.

هتل های روسیه

  • هتل 5 ستاره کورینتیا:

یک هتل 5 ستاره که بی شک جزء زیباترین هتل های روسیه است، اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. از جمله امکانات آن می توان به حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره کرد. این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند خود را از فرودگاه به این هتل برسانند.

برای رزرو آنلاین هتل روسیه به سایت گلفام سفر مراجعه بفرمایید.

تور لحظه آخری روسیه

  • هتل ریتز کارلتون مسکو:

این هتل جزء هتل های برتر کشور روسیه است که در میدان سرخ شهر مسکو واقع شده است. در نزدیکی این هتل مرکز خرید گوم قرار دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. از امکانات این هتل می توان مواردی همچون مرکز تناسب اندام، حمام خصوصی و با امکانات بسیار، رستورانی بسیار شیک و ... را نام برد. اگر علاقه مند هستید که در تور روسیه اقامت راحتی را داشته باشید به شما توصیه می کنیم حتما این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.

  • هتل پولمن سوچی:

یکی از هتل های بسیار زیبا که در شهر معروف سوچی در روسیه واقع شده است، این هتل در مرکز شهر سوچی واقع شده و در نزدیکی آن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. این هتل یک هتل 5 ستاره است که اتاق های آن بسیار لوکس هستند و امکانات بسیار زیادی را برای افرادی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است.

  • هتل هلیپارک امپیر مسکو:

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای است که اطراف آن بسیاری از جاذبه های گردشگری روسیه قرار گرفته اند. اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. این اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در تور روسیه در این رستوران میل کنید. در سر تا سر قسمت های این هتل شما به اینترنت رایگان به صورت وای فای دسترسی دارید و می توانید درون اتاق ها نیز از اینترنت رایگان استفاده کنید.

ویزای روسیه

برای رفتن به تور روسیه باید ابتدا اقدام به دریافت ویزای روسیه کنید، برای این که بتوانید ویزای روسیه را دریافت کنید باید ابتدا وقت سفارت روسیه را دریافت کنید که برای این کار می توانید وارد وب سایت سفارت روسیه شوید و اقدام به دریافت وقت سفارت روسیه کنید. بعد از دریافت وقت سفارت روسیه باید مدارک خود را آماده کنید تا در تاریخ مقرر به سفارت این کشور مراجعه کنید. آدرس سفارت روسیه در ایران در تهران، خیابان نوفل لوشاتو و پلاک 37 واقع شده است. در صورتی که قصد دارید قبل از مراجعه به این سفارت با آن تماس بگیرید، می توانید با شماره تلفن 66728873 تماس بگیرید.

سفارت این کشور در روزهای شنبه و چهارشبه تعطیل است و در سایر روزها نیز می توانید از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر به این سفارت مراجعه کنید، توجه داشته باشید که در صورت هر گونه مشکلی می توانید با شماره ی داده شده تماس حاصل کرده و مشکل خود را در صورت امکان به صورت تلفنی حل کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای روسیه

برای دریافت ویزای روسیه نیاز به مدارکی دارید که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • پاسپورت با دست کم شش ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس 3 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشد و تصویر شما به صورت کامل در آن آمده باشد.
  • بلیط هواپیما روسیه
  • مدرک معتبر رزرو اتاق در هتلی در کشور روسیه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل این مدارک
  • فرم کامل اطلاعات شخصی
  • فرم کامل تعهد بازگشت به کشور
  • مدارک مربوط به ازواج
  • مدارک مالی معتبر که تضمین کننده تمکن مالی شما برای رفتن به تور روسیه می باشد (پرینت حساب های بانکی شما)
  • در صورتی که دانشجو و یا دانش آموز هستید باید نامه اشتغال به تحصیل خود را به سفارت روسیه تحویل دهید.

بهترین زمان رفتن به تور روسیه

اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به تور روسیه بروید بهتر است ماه های آوریل و می را برای این کار انتخاب کنید، در این ماه ها میانگین دمای کشور روسیه بین 10 درجه سانتی گراد و 15.6 درجه سانتی گراد می باشد و خورشید در بیشتر ساعت های روز می تابد و شما این فرصت را دارید که از جاذبه های گردشگری کشور روسیه در طول روز دیدن کنید. یکی دیگر از مزایای رفتن به تور روسیه در این موقع از سال این است که قیمت هتل های کشور روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است و شما می توانید از هزینه های اقامت خود در کشور روسیه به میزان بسیار زیادی بکاهید. توریستی ترین فصل برای رفتن به تور روسیه فصل تابستان می باشد، در این موقع از سال آب و هوای روسیه بسیار خوب است و دمای هوا بالاست و شما در این کشور به هیچ وجه احساس سرما نمی کنید. در این فصل با این که توریست های زیادی در کشور روسیه هستند ولی هزینه اقامت در این کشور بسیار بالا است.

معرفی تور ازمیر گلفام سفر


جاذبه های گردشگری تور ازمیر 

تور ازمیر یکی از شهرهای بسیار دیدنی کشور ترکیه است. این شهر از آب و هوای معتدل و مرطوبی برخوردار می باشد. تور ازمیر دارای قیمت های متنوعی است. در مقایسه با دیگر تورهای ترکیه سفر می کنند، قیمت تور ازمیر مناسب تر می باشد.

تور لوکس ترکیه

قیمت تور ازمیر

ازمیر یک شهر مهم در کشور ترکیه است که با وجود جاذبه های دیدنی بسیار زیاد در آن و همچنین به دلیل مسافت نزدیک کشور ترکیه با ایران، سالانه گردشگران زیادی از کشورمان به وسیله تور ازمیر به این شهر سفر می کنند. تور ازمیر با در نظر گرفتن نوع هتل انتخابی ، خرید بلیط هواپیما ازمیر، مدت زمان اقامت در این شهر و همچنین کلاس پرواز و امکاناتی که در تور به مهمانان ارائه می گردد دارای قیمت های مختلفی خواهد بود. گلفام سفر یکی از سایت هایی است که جهت رزرو تور ازمیر و اطلاع از قیمت های آن می توانید به آن مراجعه کنید و کار رزرو آنلاین این تور را به راحتی و سرعت بالا از طریق این تور انجام دهید.

 

رزرو آنلاین هتل ازمیر

در شهر ازمیر تنوع بسیار زیادی از نظر هتل و اقامتگاه وجود دارد. این شهر در کنار هتل های لوکس و گران قیمت دارای تعداد زیادی هتل ارزان قیمت نیز می باشد. برای اقامت ارزان در ازمیر می توانید به پانسیون یا مهمانخانه های این شهر بروید. این مهمانخانه ها دارای اتاق هایی ساده و راحت برای اقامت مهمان ها هستند که هزینه آن ها بسیار ارزان می باشد. در این مهمانخانه ها ممکن است خبری از امکانات خوب و لوکس نباشد اما کلیه امکانات ضروری برای اقامت در آنها وجود دارد. سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت وایرلس، سرویس رایگان حوله و سشوار از جمله امکاناتی هستند که در این مهمانخانه ها وجود دارد. اگر به دنبال پیدا کردن یک اقامتگاه یا هتل مناسب در شهر ارمیز هستید، از طریق سایت های اینترنتی می توانید رزرو این هتل ها را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله این سایت ها است که جهت رزرو آنلاین هتل ازمیر می توان به آن مراجعه کرد. در این سایت لیست انواع هتل های شهر ازمیر به همراه قیمت های آن ها آمده است و مسافران می توانند به راحتی هتل انتخابی خود را برای مدت زمان اقامت خود در تور ازمیر را به طور آنلاین رزرو کنند.

خرید ارزان آنلاین بلیط هواپیما

راهنمای سفر با تور ازمیر

ازمیر سومین شهر معروف در ترکیه است. این شهر دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از ازمیر به سوی این شهر بندری سفر می کنند. جاذبه های این شهر آنقدر زیاد هستند که در سفر به این شهر نمی توان همه این جاذبه ها را دید. شهر ازمیر در کنار دریای اژه واقع شده است و در کنار آن آب های لاجوردی خلیج ازمیر را می توان تماشا کرد. در تور ازمیر مسافران می توانند زیبایی های این شهر را نظاره کنند. این شهر از گذشته تا کنون دارای اهمیت تجاری بالایی برای منطقه بوده است. در شهر ازمیر به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی، تنوع فرهنگی بالایی وجود دارد. در طول تاریخ و دوره های مختلف فرمانروایان زیادی روی ازمیر سلطنت کرده اند. بازارهای محلی معروف ترکیه، تفریحات جذاب و سرگرم کننده، موزه های هنری و تاریخی جذاب و ... همه از جذابیت هایی هستند که در تور ازمیر گردشگران می توانند از دیدن آن ها لذت ببرند. اختلاف ساعت شهر ازمیر با تهران نیم ساعت عقب تر از تهران می باشد. زبان رسمی مردم این شهر ترکی بوده و واحد پول آن لیر ترکیه می باشد.

 

بلیط هواپیما ازمیر

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید، سایت گلفام سفر یکی از مراکزی است که به راحتی می توانید از طریق آن خرید بلیط هواپیما ازمیر را تهیه کنید. در ازمیر یک فرودگاه بین المللی واقع شده که از طریق این فرودگاه شهر ازمیر در دسترس خواهد بود. برای سفر به ازمیر بهتر است رزرو بلیط هواپیما خود را از قبل انجام داده باشید. به ویژه در فصل تابستان به دلیل تعداد بالای مسافران بهتر است که رزرو این بلیط از قبل انجام گیرد. برای پروازهای مستقیم از شهر مبدا ابتدا باید وارد استانبول شده و پس از آن به ازمیر وارد شوید.

تورارزان ازمیر

هزینه های سفر به تور ازمیر

اگر قصد دارید سفر ارزان قیمتی به شهر ازمیر داشته باشید، هزینه ای که روزانه برای سفر نیاز خواهید داشت حدود ۱۵۰ لیر ترکیه می باشد. اگر اهل چانه زدن باشید در شهر ازمیر می توانید تخفیف های بسیار زیادی را بگیرید. این شهر بسیار آرام بوده و برای سفر بسیار مناسب می باشد. برای افرادی که به دنبال سفر ارزان در ترکیه هستند، تور ازمیر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در این شهر برای تفریحات ارزان دارای امکانات بسیار زیادی است. پروازهای ارزان، غذاهای ارزان و فعالیت های تفریحی مجانی همگی در تور ارزان ازمیر وجود دارند که گردشگران با وجود آن ها می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

اگر به جای تاکسی از وسایل نقلیه عمومی در سفر با تور ازمیر استفاده کنید، از هزینه های سفر شما به میزان زیاد کاسته خواهد شد. همچنین برای کم کردن هزینه های سفر خود می توانید به جای صرف غذا در رستوران های شیک غذای خود را در رستوران های محلی و کوچک این شهر میل کنید.

کنیسه ها و کلیساهای متعدد، کاروانسراهای قدیمی با  فضای سر سبز از جمله مکان های دیدنی هستند که در شهر ازمیر وجود دارند و بازدید از آن ها بسیار ارزان . حتی رایگان می باشد. همچنین علاقه مندان به تاریخ می توانند با هزینه های بسیار اندک به دیدن مکان های تاریخی این شهر بروند.

خرید تور ازمیر

تور لوکس و تور لحظه آخری ازمیر

برای افرادی که می خواهند در سفر خود از امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برخوردار شوند، بهتر است که با تور لوکس ازمیر سفر کنند. در این تور همه امکانات و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته می شود، با کیفیت و عالی می باشند. همچنین نوع دیگری از تورهایی که برای سفر به ترکیه می توان از طریق آن اقدام کرد  و هزینه آن معمولا نسبت به بلیط های سیستمی مناسب تر می باشد. تور لحظه آخری ازمیر مناسب افرادی است که در هر زمانی آماده سفر هستند و از بابت سفر خود و هزینه های آن نگرانی نداشته باشید. چون بلیط این نوع تور خیلی فوری فروخته میشود پس بهتر است به محض اینکه این نوع تور در سایت قرار گرفت، برای رزرو آن ها خیلی فوری اقدام کنید.

 

تفریحگاه های دبی

دبی که از شهر های بزرگ امارات متحده عربی می باشد، یکی از شهر هایی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است،ما قصد داریم در این مطلب شما را با تور دبی که از پرطرفدار ترین تور های گردشگری می باشد بیشتر آشنا کنیم و هر آن چه درباره این شهر توریستی نیاز است را برای شما ارائه دهیم.

تور ارزان دبی

دبی

از نظر موقعیت جغرافیایی دبی از شهر های امارات متحده عربی می باشد که در سواحل خلیج فارس در جنوب ایران در صحرای عرب واقع شده که به دلیل تغییراتی که در چند دهه اخیر در این شهر ایجاد شده، دبی را به یکی از شهر های توریستی مبدل کرده است. جاذبه های گردشگری، مراکز خرید لوکس، مراکز تفریحی و ... همگی موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر به این شهر عربی از طریق تور ارزان دبی اقدام نمایند. پرواز به این شهر بسیار آسان می باشد و تقریبا تمامی آژانس های هواپیمایی در طول ماه به این شهر پرواز خواهند داشت. قطعا یکی از مهم ترین بخش های سفر، اقامت در محیطی مناسب با امکانات کامل می باشد که با اقامت در هتل های این شهر می توان در محیطی فوق العاده، اوقات خوشی را سپری نمود. با اخذ ویزای گردشگری دبی می توانید به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری دبی لذت ببرید.هر ساله کنسرت های بسیاری نیز از خوانندگان سراسر دنیا در این شهر برگزار می شود که با سفر به شهر زیبای دبی، می توانید از لذت شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح نیز بهره مند شوید.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

باید ها و نباید ها در تور دبی

هر کشور و حتی هر کدام از شهر های آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند که در صورت سفر به آن جا باید به تمامی باید ها و نباید ها توجه نمود. در صورت سفر با تور لوکس دبی نیز باید به منظور پیشگیری از جریمه شدن به موارد ذیل توجه نمایید:

  1. حمل و یا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامی شهر های کشور امارات در صورت حمل و یا مصرف مواد مخدر می تواند منجر به جریمه هایی از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتی اخراج از کشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه کنید: فراموش نکنید که دبی از شهرهایی است که اغلب مردم آن مسلمان می باشند پس در صورت سفر با تور دبی باید به پوشش خود توجه نمایید و از پوشیدن هرگونه لباس بسیار باز و یا برهنه گشتن به خصوص در مراکز عمومی شهر خودداری نمایید در غیر این صورت به صورت قانونی با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهین به اسلام و احکام حاکم بر دبی ممنوع: هر گونه سخن و یا رفتاری که توهین به دین مبین اسلام باشد، نوعی بی قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین از توهین به سران حاکم بر طایفه های این شهر نیز خودداری نمایید.
  4. در رفتار با خانم ها دقت کنید: فرهنگ دبی به گونه ای است که شما به آسانی نمی توانید با خانم های غریبه معاشرت کنید پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طی سفر با تور دبی توجه لازم را داشته باشید.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حرکات فیزیکی و زبان بدن خود در ضمن صحبت کردن دقت نمایید، چرا که بیان هر نوع کلام غیر مودبانه و یا استفاده نا صحیح از زبان بدن، فرد را مشمول جرایم سنگینی خواهد کرد.

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور دبی سفر نمایید.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور ارزان دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

  1. بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک بلیط هواپیما را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
  2. بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

ویژگی های مراکز خرید دبی

دبی به عنوان پایتخت خرید در کل خاورمیانه شناخته شده است که شما می توانید با هر میزان توان مالی از فروشگاه های دبی خرید نمایید. در شهر دبی مالیاتی به منظور فروش کالا دریافت نمی شود، از طرفی نیز هزینه گمرک به منظور واردات کالا بسیار اندک می باشد. همین امر موجب شده تا مراکز خرید، کالا های خود را با قیمت هایی مناسب به فروش برسانند. از دیگر ویژگی های مراکز خرید این شهر که در صورت سفر با تور ارزان دوبی می توانید از آن ها بهره مند شوید، امکانات مرکز خرید ها می باشد که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. سیستم های تهویه و خنک کننده
  2. پارکینگ هایی با ظرفیت بالا
  3. محل بازی کودکان
  4. رستوران، فست فود و کافی شاپ
  5. سالن هایی جهت برگزاری کنسرت

توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده، بسته به نوع مرکز خرید متفاوت خواهد بود.

تور دبی

معرفی مراکز خرید در تور دبی

در طی سفر با تور دبی هم مراکز خرید لوکس و لاکچری و هم مرکز و بازار هایی با قیمت هایی بسیار پایین و استثنایی را مشاهده خواهید کرد. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  1. دراگون مارت یکی از مراکز خرید بزرگ چینی در دبی بوده که تمامی کالاهایی که به فروش می رساند چینی می باشد.
  2. ابن بطوطه یکی از مراکز خرید ویژه ی دبی می باشد که بر اساس زندگی شخصیتی به این نام ساخته شده و از معماری ویژه ای نیز برخوردار است و توصیه می کنیم تا در صورت سفر با تور دبی از این مرکز خرید حتما دیدن نمایید.
  3. اوت لت مال از مراکز خرید معروف دبی می باشد که می توانید کالاهای برند را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید سوغاتی با قیمتی بسیار ارزان هستید ما به شما اوت لت مال را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر مراکز خرید که در طول سفر با تور دوبی می توانید از آن ها دیدن نمایید می توان به اوت لت ویلیج، مرکاتو، برجمان، وافی، سیتی سنتر، مال امارات و دبی مال اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بازدید از آن ها در طول سفر با تور دبی خالی از لطف نیست.

سوغاتی های دبی چیست؟

هر ساله گردشگران بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند در نتیجه قصد داریم تا شما را با چند مورد از سوغاتی های این شهر آشنا نماییم تا در صورت سفر با تور دبی بتوانید یادگاری های زیبایی را برای عزیزان خود تهیه نمایید.

  1. از شاخصه های شهر دبی، برج خلیفه است، که مجسمه این برج در سایز و اندازه های متفاوت، از سوغاتی های مرسوم این شهر می باشد.
  2. پارچه و لباس با عکس و طرح هایی از شهر دبی از دیگر سوغاتی هایی می باشد که در صورت سفر با تور دبی می توان تهیه نمود.
  3. از پرطرفدار ترین سوغاتی ها می توان به خرمای بتیل اشاره کرد که طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قیمت بالایی که دارد باز هم از پرفروش ترین سوغاتی های دبی باشد و این خرما با آجیل های مختلف پر می شود که باعث شده تا طعمی متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادکلن های عربی رایحه ای متفاوت دارند که معمولا سلیقه خاصی را می طلبند.
  5. از سوغاتی های با ارزش دبی می توان به خرید طلا اشاره کرد. در این شهر طلا فروشی های بسیاری وجود دارد که در صورت سفر با تور لوکس دوبی می توانید از آن ها دیدن کرده و طلای مناسب خود را خریداری نمایید.

دیگر سوغاتی های دبی شامل: تابلو فرش های دستباف، خنجر های طرح دار، ادویه های عربی و ... می باشد.

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

بازدید از برج خلیفه در سفر با تور دبی

برج خلیفه یکی از شاخصه های شهر دبی می باشد. این برج که از مرتفع ترین ساختمان های جهان می باشد، از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری دبی تلقی می شود. با تهیه بلیط می توانید وارد برج شده و از آن دیدن نمایید. با قرار گرفتن در طبقات فوقانی، می توانید تصویری بی نظیر و 360 درجه از شهر دبی را مشاهده نمایید. در صورت سفر با تور لحظه آخری دوبی دیدن از این برج به خصوص در شب را به شما توصیه می کنیم.

بازدید از موزه ی دبی در سفر با تور دبی

اگر مایل هستید تا اندکی مرور بر تاریخ داشته باشید می توانید به موزه ای که در قلعه ای به نام آل فهیدی قرار دارد بروید. این قلعه که به منظور حفظ و مراقبت از دبی ساخته شده است، امروزه به موزه ای پرطرفدار تبدیل گشته است. بلوک های مرجانی که دیوار های آن را تشکیل داده اند، جلوه ای خاص به این موزه داده است. این قلعه در دوره های مختلف نقش های متفاوتی داشته است که از این میان می توان به محل زندگی حاکم آن زمان و محل برگزاری جلسات مهم اشاره کرد. چنان چه با تور دبی به این شهر سفر کردید، بازدید از این موزه خالی از لطف نیست.

تفریحگاه های دبی

با سفر به همراه تور دبی قطعا در کنار خرید، بازدید از مناطق دیدنی و ... نیاز است تا اندکی نیز به تفریح بپردازید.

  1. آکواریوم دبی: آکواریومی در دل مرکز خرید دبی مال می باشد که طراحی آن به گونه ای متفاوت بوده و شما با بازدید از این آکواریوم می توانید بیش از 140 گونه از آبزیان را مشاهده کنید. از دیگر تفریح های مرتبط با این بخش می توان به غواصی در فضاهایی شیشه ای و یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای اشاره نمود.

  2. سافاری: در صورت سفر با تور دبی حتما تجربه ی لذت بخشی با سافاری دبی کسب خواهید کرد. سافاری مجموعه ای است که شامل آفرود سواری، شتر سواری، قدم زدن بر روی شن های داغ و ... می باشد که همگی در دل صحرای دبی صورت می گیرد.
  3. شهربازی آی ام جی ورد: یکی از مهیج ترین مکان های تفریحی که در طی سفر با تور دبی می توانید از آن لذت ببرید، شهربازی سرپوشیده این شهر می باشد که از بزرگترین شهربازی های دنیا محسوب می شود. تمامی بازی های هیجان انگیز، ترسناک و ماجراجویانه را در این شهربازی تجربه خواهید کرد. در این مکان فروشگاه ها و رستوران های بسیاری نیز موجود می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری را در این شهربازی مانده و لذت ببرید.

هتل های دبی

از مهم ترین بخش های سفر با تور دبی، انتخاب محل اقامتی مناسب می باشد. از ویژگی های یک محل اقامت مناسب، علاوه بر امکانات و تجهیزات خوب، کیفیت در سرویس دهی نیز می باشد که باید به موقعیت جغرافیایی قرارگیری هتل نیز اشاره کرد. برای مثال هتل شما اگر به مرکز شهر نزدیک تر باشد قطعا راحت تر می توانید به مرکز خرید ها و دیگر بخش های شهر دسترسی پیدا نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از هتل های دبی آشنا خواهیم کرد:

  1. برج عرب: این برج از مجهز ترین و مرتفع ترین هتل ها در کل دنیا می باشد این هتل هفت ستاره معماری فوق العاده و متفاوتی دارد که به شکل بادبان کشتی می باشد.
  2. رکسوس پریمیوم: این هتل در قلب شهر قرار گرفته است و دارای معماری کاملا مدرن می باشد و از لوکس ترین هتل های دبی به شمار می آید.
  3. هتل ال خلیج پالیس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

تر لوکس دبی

هر ساله افراد بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند که به منظور میزبانی هر چه بیشتر و بهتر هتل های بسیاری ساخته شده است که ما تنها به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم.

گلفام سفر در تمامی مراحل سفر در خدمت شما مسافرین محترم است.

جاذبه های گردشگری استانبول


سفر به شهر زیبای استانبول

شهر استانبول تلفیقی از تاریخ و فرهنگ را در خود جای داده است. لذا به دلیل آثار به جای مانده از دوره های مختلف تاریخی در استانبول بسیاری از توریست ها و گردشگران تمایل دارند همراه تور استانبول سفری چند روزه با گلفام سفر به استانبول داشته باشند و از بی نظیرترین بناهای قدیمی و کهن مانند کلیساها، قصرهای سلطنتی و مساجد بازدیدی داشته باشند.

تور استانبول

استانبول یکی از نمونه شهرهای مدرنی می باشد که در زمان نوسنگی پدید آمده و توانسته آثار تاریخی فراوانی را در دل خود جای دهد که همین ویژگی سبب شده است تا امروزه تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تور مسافرتی در آژانس های مختلف برشمرده شود. این شهر به دلیل قرار گرفتن در مرز مشترک قاره اروپا و آسیا می تواند هیجان و جذابیت زیادی را در مسافران ایجاد نماید. البته تعداد بیشماری از مسافران بازدید از جاذبه هایی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپقاپی، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، کاخ دولما باغچه، کاخ عادله سلطان، آب انبار قصر سلطنتی، کلیسای چوره، موزه باستان شناسی، برج گالاتا و...را به بازدید از پارک های آبی استانبول، قایق سواری در تنگه بسفر، ساحل نشینی و.....ترجیح خواهند داد. از این رو آژانس مسافرتی معتبر و مشهور گلفام سفر در طول سال مسافران تور استانبول را به مقاصد گوناگون راهی استانبول می کند. جالب است بدانید برای سفر به استانبول به صدور ویزا نیاز نمی باشد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن پاسپورتی که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و همراهی یک آژانس مسافرتی با تجربه مانند گلفام سفر اقامت چند روزه ای در شهر زیبا و دیدنی استانبول داشته و لحظات خاطره انگیزی را به ذهن بسپارند.
خرید تور استانبول

آب و هوای استانبول

استانبول از نظر موقعیت جغرافیایی در چنان وضعیت مناسبی قرار گرفته است که در هر زمانی سفر به استانبول می تواند بهترین شرایط را برای مسافر فراهم آورد. بنابراین شهر استانبول در فصل گرم و سرد این قابلیت را دارد تا زیبایی های منحصر بفرد خود را در معرض دید مسافران قرار دهد. اما بهتر است بدانید شهر استانبول به دلیل قرار گرفتن در کنار تنگه بسفر در تابستان آب و هوای گرم و مرطوبی داشته و در این زمان به دلیل تفریحات آبی و استراحت در سواحل بی نظیر استانبول بیشترین گردشگر و توریست را در خود جای می دهد. زمستان های استانبول سرد بوده و شاهد برف و باران است. اما در فصل های دیگر استانبول مانند پاییز و بهار هوا معتدل و رطوبت بالا می باشد.

راهنمای سفر به تور استانبول

کسانی که قصد دارند سفر ارزانی به مقصد خارجی داشته باشند، بدون شک سفر به استانبول می تواند بهترین مکان برای آنها باشد. زیرا امروزه آژانس مسافرتی گلفام سفر در نظر گرفته است تا مسافران تور استانبول را در موقعیتی مناسب با ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول و رزرو ایده آل ترین هتل، همراه با گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و.....به شهر تاریخی استانبول برساند. متقاضیان در این سفر این امکان را دارند تا همراه با گلفام سفر معماری بی نظیر بناهای تاریخی استانبول را تماشا نموده و از بازدید مسجد سلطان احمد با قدمت ۴۰۰ ساله اش و یا اولین قصر عثمانی با نام کاخ توپقاپی همچنین حضور داشتن در خیابان استقلال و میدان تقسیم و....لذت ببرند. گلفام سفر رفتن به جزایر شگفت انگیز پرنس در نزدیکی استانبول و تماشای محل اتصال دریای سیاه و دریای مرمره که تنگه بسفر نام دارد را جزو برنامه های سفر خود قرار داده است. بدون شک با همراهی این تور با تجربه و معتبر اقامت در سواحل دریایی استانبول و لذت بردن از تفریحات آبی این سواحل می تواند خاطرات خوشی را در ذهن مسافران به یادگار بگذارد.
راهنمای سفر به استانبول

بلیط هواپیما استانبول

با رزرو و یا خرید تور استانبول در اولین مرحله، مسافران و یا آژانس های مسافرتی می بایست اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول نمایند که سایت گلفام سفر این امکان را به متقاضیان داده تا خرید بلیط هواپیما استانبول را برعهده بگیرد و در ضمن این خرید همراه با بلیط هواپیما خدماتی دیگری مانند گشت شهری در نقاط مختلف استانبول، ترانسفر فرودگاهی از محل قرار گرفتن مسافر در یکی از فرودگاه های صبیحه گوکچن یا فرودگاه مصطفی آتاتورک به محل اقامت رزرو شده، بیمه مسافرتی در تور استانبول، راهنمای فارسی زبان و تسلط داشتن به زبان ترکی، معرفی بزرگترین و شناخته ترین مراکز خرید و....را به مسافران ارائه دهد. اما همانطور که مستحضر هستید انتخاب نوع بلیط، نوع ایرلاین و تعیین نمودن میزان خدمات درخواست شده از ایرلاین ، مطابقت داشتن بلیط هواپیما با تعداد مسافران و....می تواند بسته به نظر مسافر انجام گیرد.

رزرو آنلاین هتل استانبول

شهر استانبول از جمله شهرهای توریستی است که هر ساله پذیرایی از تعداد بیشماری مسافر را بر عهده گرفته است. بنابراین این شهر مملو از مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های معروف و لوکسی است که در قیمت های مختلفی وجود دارند. لذا برای رزرو آنلاین هتل استانبول می توان محل های مناسبی را بنا به موقعیت جغرافیایی و قیمت های متفاوت انتخاب نمود. آژانس مسافرتی گلفام سفر در تور استانبول انواع مختلفی از لوکس ترین هتل ها مانند هتل گرند هایت در استانبول، هتل هالیدی این در استانبول و هتل الیت ورد گرفته تا هاستل ها و خانه های اجاره ای را می تواند در کمترین زمان ممکن و پایین ترین نرخ موجود در استانبول برای اقامت مسافران به صورت اینترنتی رزرو نماید. البته مسافران با وارد شدن به سایت گلفام سفر این امکان را دارند تا با خدمات و قوانین هتل در نظر گرفته شده آشنا شده نوع اتاق و تخت خود را انتخاب نموده سپس در صورت تایید،کارگزاران گلفام سفر اقدام به رزرو آنلاین هتل در استانبول نمایند.
خرید تور استانبول

هزینه های سفر به تور استانبول

همانطور که مستحضر هستید برای رفتن به استانبول لازم است تا صدور پاسپورت، خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت استانبول، رزرو آنلاین هتل استانبول، بیمه مسافرتی و...انجام گیرد لذا بسته به نوع بلیط هواپیما و درجه ی هتل رزرو شده و البته زمان و تاریخ پرواز ایرلاین های مختلف می توانند قیمت تور استانبول را تعیین نمایند. اما در آژانس مسافرتی گلفام سفر حتی تور لوکس استانبول در پایین ترین نرخ ارائه می شود که این نمونه تور مسافرتی می تواند بهترین نوع بلیط هواپیما بیزینسی، اقامت در هتل های پنج ستاره با بالاترین خدمات، بهترین خدمات و تشریفات فرودگاهی و...را بهمراه داشته باشد. گلفام سفر با توجه به تجربه ی بالای سفر به استانبول نسبت به سایر آژانس های مسافرتی هزینه های سفر به استانبول را بنا به سلیقه و بودجه مسافر در زمان های مختلف سال و مدت اقامت در استانبول با قیمت های مناسبی عرضه می نماید. این سایت بدون شک می تواند بهترین همراه مسافران در سفر به استانبول باشد.

تور لحظه آخری استانبول

لست سکند تور یا همان تور لحظه آخری استانبول از جمله مزایایی می باشد که سایت گلفام سفر با تور استانبول در اختیار مسافران قرار داده است. این نمونه فرصت ها می توانند در لحظات آخر پرواز برای مسافران فراهم شوند. بنابراین این امکان وجود ندارد که مسافر از روزها قبل تور لحظه آخری استانبول را رزرو و یا خریداری کند. عموما این نمونه تور مسافرتی به دلیل تکمیل نبودن ظرفیت هواپیما، ظرفیت داشتن تور استانبول در لحظات آخر و یا خالی بودن محل های اقامت در استانبول همچنین زمان سر رسید تاریخ بلیط های چارتری عرضه می شوند. پس بهتر است متقاضیان تور لحظه آخری استانبول در پایان تعطیلات، نزدیک شدن به سال نو میلادی، عید نوروز و بسیاری زمان های دیگر منتظر تور لحظه آخری استانبول در گلفام سفر باشند. این سایت مفتخر است تا بتواند بهترین تور مسافرتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.