جاذبه های تاریخی کوالالامپور


معرفی جاذبه های تور کوالالامپور 

از بهترین تورهای آسیایی گلفام سفر می توان به تورهای تور پاتایا و تور مالدیو و تور کوالالامپور اشاره کرد که بسیار پرطرفدار می باشند بخاطر جاذبه های تفریحی و توریستی بسیار زیبایی که دارد با سفر به همراه این تور می توانید بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. شرکت کردن در تور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن میتوان به صرفه جویی در میزان هزینه های سفر اشاره نمود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم تا بتوانید بهترین روش را برای شرکت در تور انتخاب نمایید.

جاذبه های تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی بوده و به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد هر ساله میزبان عظیمی از گردشگران می باشد. کوالالامپور شهری پر جنب و جوش با فرهنگ غنی است که با سفر به آن می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید. تفریحات متعددی در این شهر انتظار شما را می کشند که می توانید میزان آدرنالین خون خود را در این مراکز به حداکثر رسانده و بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. برای سفر به کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین راه را می توان انتخاب تور کوالالامپور دانست چرا که سفر به همراه تور می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و بی شک با انتخاب آن هیچ گونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت. به دلیل محبوبیت کوالالامپور در میان مردم، شرکت های بسیاری اقدام به برگزاری این تور نموده اند که از میان آن ها باید بهترین شرکت را انتخاب نمایید. گلفام سفر یکی از بزرگترین آژانس های برگزار کننده تور به اکثر نقاط جهان می باشد که تور های متعددی را به مقصد کوالالامپور برگزار می کند که در این تور ها بیشترین خدمات را ارائه نموده و هیچگونه کمبودی از نظر میزان خدمات نخواهید داشت.

قیمت تور کوالالامپور

انواع تور کوالالامپور

تور کوالالامپور را می توان از جنبه های مختلف از یکدیگر تفکیک نمود که یکی از مهمترین جنبه های تفکیک آن را می توان به تعداد روز های سفر نسبت داد چرا که این تور در انواع روز های مختلف ارائه می شود تا همگان متناسب با سلیقه خود بتوانند در آن ها شرکت نمایند.که می توان گفت خدمات ارائه شده در تورهای مسافرتی سبب تمایز قیمت تور می شود.  شرکت گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه خدمات اختصاصی سازی تور نموده است و به همین دلیل می توانید تور مورد نظر خود را خودتان طراحی نمایید و می توانید نوع هتل، بلیط و همچنین میزان خدمات تور را به صورت اختصاصی انتخاب کنید که این امر سبب شده بسیاری برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ، تور به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند و در هر زمان از سال می توانید تور کوالالامپور را در وب سایت گلفام سفر مشاهده نمایید.

 

خدمات تور کوالالامپور

بسیاری این سوال را دارند که سفر به همراه تور کوالالامپور چه مزیت هایی خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تور کوالالامپور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به امکان بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر اشاره کرد و هیچ یک از آن ها از قلم نخواهند افتاد و در طول سفر خدمات کاملی به مسافران ارائه می شود که سبب لذت بخش تر کردن سفر خواهد شد و از جمله مهمترین خدماتی که گلفام سفر برای لذت بخش تر کردن  سفر ارائه می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  امکان رزرو آنلاین تور کوالالامپور و همچنین به صورت تلفنی از شرکت وجود خواهد داشت.

-  در همان ابتدای تور برنامه سفر برای همگان تفهیم شده و می توانید با نحوه گشت و گذار آشنا شوید.

-  تور لیدر می تواند به عنوان بهترین راهنما برایتان باشد که معمولا فردی بومی انتخاب می شود تا با جاذبه های این شهر آشنایی داشته باشد.

- در تمامی اوقات می توانید از خدمات ترانسفر استفاده کنید.

- رزرو هتل و بلیط بر عهده مسئولین تور بوده و شما نظاره گر درست انجام شدن کار ها خواهید بود.

-   با سفر به همراه تور کوالالامپور می توانید در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید.

رزرو بلیط هواپیما

قیمت تور کوالالامپور

قیمت از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت تور کوالالامپور باید گفت برای این تور نمی توان قیمت دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر قیمت تور کوالالامپور تاثیر خواهند گذاشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به میزان خدمات ارائه شده در طول سفر اشاره کرد. نوع هتل نیز می تواند بر میزان قیمت تور تاثیرگذار باشد و به همین دلیل می توانید به جای انتخاب هتل 5 ستاره یک هتل 2 ستاره رزرو نمایید تا در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید. بلیط های هواپیما نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت خواهند بود. جهت مشاهده قیمت تور کوالالامپور مورد نظر خود می توانید به وب سایت اینترنتی گلفام سفر مراجعه نموده و پس از کلیک بر روی تور مورد نظر خود، ویژگی ها و همچنین قیمت تور را مشاهده نمایید. مسئولین این شرکت به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها نموده اند و به همین دلیل می توانید به سادگی در تور مورد نظر خود شرکت نمایید.

رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور

یکی دیگر از مهمترین خدماتی که گلفام سفر به مسافران ارائه می نماید را می توان رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور دانست که قبل از سفر حتما باید مورد توجه قرار گیرد. خرید بلیط هواپیما را می توان به عنوان جواز پرواز دانست و در صورت عدم خرید آن امکان پرواز وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که بلیط های هواپیما در حالت کلی به دو نوع سیستمی و چارتر دسته بندی می شوند که بلیط های سیستمی در تمامی اوقات یک قیمت دقیق داشته و بلیط های چارتر قیمت متفاوتی خواهند داشت و در مواقع مختلف می تواند قیمت مختلفی داشته باشد. کلاس های پروازی نیز سبب تمایز بلیط های هواپیما خواهند شد و این کلاس ها از روی میزان خدمات با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به انتخاب بلیط با کلاس پروازی مورد نظر خود نمایید. شرکت گلفام سفر بلیط انواع شرکت های هواپیمایی را با نازلترین قیمت ها به فروش می رساند و برای تور کوالالامپور می توانید انواع اقسام بلیط های هواپیما را از وب سایت این شرکت خریداری نمایید.

رزرو هتل کوالالامپور

رزرو هتل در کوالالامپور

داشتن محلی برای اقامت از جمله ضروریات سفر خواهد بود و هتل های متعددی در کوالالامپور فعالیت می نمایند که از میان آن ها می توانید بهترین هتل ها را شناسایی و رزرو نمایید. توجه داشته باشید که برای رزرو هتل کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به وب سایت اختصاصی هتل مورد نظر دانست اما این روش با مشکلاتی همراه بوده و به دلیل اینکه شیوه پرداخت آن دشوار می باشد کمتر مورد توجه قرار گرفته است و گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به فراهم نمودن لیست کاملی از انواع هتل های کوالالامپور نموده است که می توانید پس از بررسی های لازم اقدام به رزرو بهتری هتل نمایید.

تور لحظه آخری کوالالامپور

یکی از تور های محبوب را می توان تور لحظه آخری کوالالامپور دانست که این تور می تواند بهترین لحظات را با نازلترین میزان هزینه ها برایتان به ارمغان آورد اما باید توجه داشته باشید که به دلیل ظرفیت محدود تور های لحظه آخری امکان  اتمام ظرفیت آن در مدت زمان کوتاه وجود خواهد داشت و به همین دلیل در صورت تمایل باید سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. با مراجعه به وب سایت گلفام سفر می توانید لیست کاملی از انواع تور های لحظه آخری را مشاهده نمایید.

 

 


 

وضعیت هوای بالی و بهترین زمان سفر

سفر به بالی

بالی یک شهر بسیار مهم در اندونزی است که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد. از طریق سایت گلفام سفر می توانید برای رزرو تور بالی اقدام کنید. آب و هوای این شهر گرم و استوایی است و بهترین زمان برای سفر به بالی ماه جولای و مه می باشد. بالی تقریبا یک شهر ارزان قیمت است و هزینه های سفر با تور بالی چندان زیاد نمی باشد.

آب و هوای بالی

شهر بالی در نزدیکی خط استوا واقع شده است. در نتیجه آب و هوایی که این شهر دارد، گرم و استوایی می باشد. این آب و هوا موجب جلب توجه هرچه بیشتر گردشگران بالی شده است. در این شهر میانگین دمای هوای سالانه حدود ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بوده و میزان رطوبت در آن تقریبا ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشد. بالی فقط ۸۹۰ کیلومتر با خط استوا فاصله دارد. پس آب و هوای آن داغ و آفتابی می باشد. در این شهر طول روز حدودا ۱۲ ساعت است. در این شهر رطوبت بسیار بالا بوده و تقریبا ۷۵ درصد می باشد. در مناطق کوهستانی هوا بسیار خنک است و دمای هوا در این مناطق ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد و در شب هوا بسیار سرد خواهد بود. این شهر دارای دو فصل متمایز است. بهترین زمانی که از نظر آب و هوایی می توان به بالی سفر کرد، ماه های جولای و مه است.

رزرو آنلاین هتل در بالی

پیدا کردن هتل مناسب همواره یکی از مواردی است که برای مسافران همیشه مهم می باشد. اگر شما نیز در سفر خود به بالی به دنبال یک هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود هستید، بهتر است از طریق سایت گلفام سفر نسبت به رزرو هتل برای این مقصد اقدام کنید. در بالی هتل های مختلفی وجود دارد که در آن ها امکانات و خدمات مختلفی به مهمانان هتل ارائه می شود. هر یک از این هتل ها دارای قیمتی هستند. شما می توانید در این سایت با مشاهده قیمت هتل ها و امکاناتی که دارد گزینه مناسب را برای اقامت خود رزرو کنید. رزرو انلاین هتل بالی موجب می شود که شما سفر خود را با خیال راحتی انجام دهید و نگرانی از بابت محل اقامت خود نداشته باشید. در مورد قیمت هتل های بالی باید گفت این قیمت بستگی به موقعیت مکانی هتل، کلاس هتل، امکانات و خدماتی که در آن ارائه می شود و مدت زمان اقامت دارد.

راهنمای سفر به تور بالی

یکی از شهرهای مهم اندونزی که مقصد مسافران مختلفی بوده و در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، شهر بالی می باشد. در اینجا اطلاعات لازم در مورد این کشور را معرفی می کنیم تا راهنمای سفر شما با تور بالی باشد. در اطراف این شهر مناظر طبیعی بسیار خیره کننده ای وجود دارد. این شهر دارای سواحل بسیار زیبایی است که گردشگران می توانند به تفریحات آبی و ساحلی در آن بپردازند. این شهر دارای معابد بسیار با شکوه، طبیعت استوایی، سواحل دیدنی، هتل های لوکس، غذاهای محلی لذیذ و رستوران های جذابی است که موجب شده گردشگران تور بالی از سفر خود به این مقصد نهایت لذت را ببرند. شما برای سفر با تور بالی می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید و رزرو این تور را با قیمت مناسب انجام دهید. از نظر اختلاف ساعت شهر بالی ۴ ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. زبان رسمی مردم این شهر اندونزیایی می باشد و واحد پول بالی روپیه (IDR) می باشد.

سفر به مالدیو

تور جزیره مالدیو از جمله پر طرفدار ترین و جذاب ترین تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که افراد می توانند به راحتی از طریق این سایت انواع مختلف تور گردشگری این کشور را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. توجه داشته باشید مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند بوده که در جنوب غربی هند واقع شده است و به طور کلی ۳۲۸ هزار نفر جمعیت دارد. این کشور با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. به افرادی که تمایل به استفاده از جذاب ترین تفریحات ساحلی دارند پیشنهاد می شود حتما سفری به مالدیو داشته باشند.

آب و هوای مالدیو

کشور مالدیو کشوری گرمسیری بوده به طوری که مشاهده می شود در روزهای بسیاری از سال آفتابی است و دمای هوا در آن به طور متوسط ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. این امر موجب شده است که فصل بهار، تابستان و اوایل تابستان و پاییز آب و هوای گرم و خشکی بر منطقه حاکم باشد زمستان ها اما از گرمای هوا کمی کاسته شده و رطوبت هوا بالا است.

رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما مالدیو

رزرو بلیط و هتل یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام رزرو تور لوکس جزیره مالدیو مورد توجه افراد قرار می گیرد. با این وجود توجه داشته باشید این موارد جزو خدماتی است که در سایت گلفام سفر ارائه شده و شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، کلاس پروازی بلیط خود را انتخاب کرده و با تعیین کردن مقصد، تاریخ سفر، مبدا و موارد دیگر بلیط هوایی با شرایط مورد نظرتان را دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که داشتن اقامتگاه مناسب در مالدیو می تواند در دلپذیر تر شدن سفر شما تاثیر زیادی بگذارد. با این حال بهتر است قبل از سفر با تعدادی از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید به و یکی از بهترین آنها را که با شرایط شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

به طوری که باید بدانید یکی از پرطرفدار ترین هتل های این کشور هتل تاج اگز وتیکا ریزورت مالدیو بوده که در جزیره اختصاصی قرار دارد و جزء اقامتگاه های رمانتیک و اختصاصی به شمار می رود. این هتل پنج ستاره خدمات زیادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. هتل لوکس سوث آری آتول که هتل پنج ستاره دیگری در مالدیو است در منطقه ساوث آری آتول می باشد که دارای طراحی داخلی به سبک روستایی است. هتل کنستانس حالا هالاولی یکی دیگر از اقامتگاه های بی نظیر این کشور می باشد که دارای ساحل اختصاصی بوده و تمامی تجهیزات و لوازم موج سواری و غواصی در دسترس میهمانان قرار دارد. همچنین هتل تفریحات زیادی را برای شما در نظر گرفته که مطمئن باشید به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت. هتل آدران هودوران دیگر هتل ۴ ستاره کشور مالدیو بوده که اتاق های بسیار تمیز و راحتی دارد و دارای اینترنت رایگان، کارکنان چند زبان خدمات ورزشی و تفریحی متعدد می باشد.

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.

همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.

اطلاعاتی راجع به تور ازمیر گلفام سفر


سفر به شهر زیبای ازمیر

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورلوکس ازمیرو ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

تور ازمیر

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد. تور ازمیر جزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام جهت رزرو بلیط هوایی ازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

سفر به تور ازمیر

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری ازمیر

رزرو بلیط هواپیما در تور ازمیر

جهت رزرو و خرید بلیط هواپیما ازمیر اول از همه در قسمت پروازهای خارجی از آخرین وضعیت بلیط های ازمیر مطلع شوید. نوع بلیط را از نظر بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت، انتخاب کنید. سپس مبدا، مقصد، تاریخ پرواز، ساعت حرکت و تعداد مسافران تور ازمیر را مشخص و تایید کنید بعد از این مرحله بر روی گزینه جستجوی پرواز کلیک کنید تا نتیجه پرواز به شهر ازمیر برای شما قابل مشاهده شود. سپس لیست پروازها بر اساس اطلاعات خواسته شده و تکمیل شده توسط شما از ارزانترین تا گرانترین آنها روی صفحه ظاهر می شود و شما می توانید با دقت همه بلیط های پرواز به ازمیر را مشاهده نموده و بهترین پرواز با کمترین هزینه را انتخاب کنید. خدمات پروازهای ازمیر متفاوت می باشند.

تور لحظه آخری ازمیر

تور لحظه آخری به توری گفته می شود که چند ساعت مانده به زمان پرواز بلیط را با کمترین هزینه خرید می کنید. گاهی اوقات بنا به دلایلی آژانس های هواپیمایی و مسافرتی تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که در دقیقه ۹۰مانده به پرواز آن ها را با قیمت ارزانتر می فروشند در واقع تور ارزان تری را پیشنهاد می کنند. افرادی که از تور لحظه آخری ازمیر استفاده می کنند باید تمام تجهیزات سفرشان مهیا و آماده باشد زیرا وقت و زمان کافی برای انجام کارهای پیش از سفر ندارند خوب است بدانید تور ازمیر از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با کمک گرفتن سایت گلفام از تور لحظه آخری ازمیر باخبر شوید وخرید آنلاین تور ازمیر را با کمترین هزینه تجربه نمایید. اما یکی دیگر از تورهای این شهر، تور لوکس ازمیر است که مسافران قصد دارند با پرداخت هزینه های بیشتر کاملا در رفاه بوده و از بهترین هتل ها، بهترین پروازها و بهترین خدمات در طول سفر بهره ببرند. خوشبختانه در گلفام سفر امکان رزرو تور ازمیر با هر بودجه مالی و خدمات مختلف برای مسافران و گردشگران عزیز وجود دارد.

تور لحظه آخری ازمیر

رزرو هتل در تور ازمیر

چنانچه تصمیم دارید به شهر زیبا و تاریخی ازمیر سفر کنید و نهایت استفاده از مدت زمان اقامت خود را در این شهر ببرید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه هتل ها به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشند هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و بالعکس هتل های واقع در حاشیه شهر ارزانتر می باشند. قبل از رزرو آنلاین هتل ازمیر می توانید از خدمات و امکانات هتل، تعداد اتاق ها، مدرنیته بودن و غذاخوری هتل مطلع شوید. اگر می خواهید تور ازمیر هزینه کمتری برای شما در بر داشته باشد دقت نمایید هتل با کیفیت، با خدمات مناسب و ارزان قیمت انتخاب کنید. از جمله هتل های معروف ازمیر : هتل هیلتون ازمیر، هتل موون پیک ازمیر، سوئیسوتل گرند ایفس ازمیر و کایا ازمیر نرمال می باشد.

فرودگاه بین المللی ازمیر

فرودگاه ازمیر در 18 کیلومتری شهر زیبا و توریستی ازمیر واقع شده است. برخلاف قدمت تاریخی ازمیر این فرودگاه ساختمانی نوساز و مدرن دارد. در واقع تاریخ ساخت و بهره برداری از فرودگاه سال 2006 میلادی می باشد. خوب است بدانید فرودگاه بین المللی ازمیر بسیار فعال می باشد و هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری از این فرودگاه به نقاط دیگر دنیا جا به جا می شوند. این فرودگاه دارای دو پایانه می باشد. یکی برای مسافران و گردشگران خارجی و دیگری برای مسافران داخلی در نظر گرفته شده است. این دو پایانه توسط راهروی متحرک به هم ارتباط دارند. این فرودگاه مدرن و نوساز دارای سالن همایش، غذاخوری مجلل و لوکس، فروشگاه و .... می باشد. در بیرون از محوطه فرودگاه تاکسی های مربوط به فرودگاه برای جابجایی گردشگران و مسافران قرار گرفته اند و تور ازمیر را با خاطره ای خوش همراه می کنند.

قیمت تور استانبول


سفری خاطره انگیز به شهر استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه، میان آسیا و اروپا قرار دارد و پر از جاذبه های دیدنی و تاریخی با قدمت 660 سال قبل از میلاد است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. برای سفر به استانبول خوب است بدانید این شهر در چه موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی قرار دارد. همچنین قبل از سفر بهتر است اطلاعاتی راجع به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها و تهیه بلیط هوایی استانبول کسب کنید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی راجع به سفر به استانبول به شما ارائه دهیم.
تور استانبول

سفر به استانبول

بسیاری از گردشگران ایرانی اولین مقصد سفر خارجی خود را شهر استانبول انتخاب می کنند. زیرا نسبت به سفرهای خارجی دیگر ارزانتر است. بهترین زمان مسافرت به شهر استانبول اوایل پاییز و اواخر بهار می باشد زیرا در فصل بهار بارش ها کاهش یافته و هوای آن طراوت خاص و ویژه ای دارد. همچنین در پاییز شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب است. استانبول پر از آثار تاریخی، تفریحی و مراکز خرید با قیمت های مناسب و بسیار ارزان می باشد. اگر به استانبول سفر می کنید، قدم زدن در خیابان استقلال، خوردن غذاهای خوشمزه ترکی و قایق سواری در تنگه بسفر را فراموش نکنید.
شهر استانبول در فصل تابستان به علت تعطیلی مدارس شلوغ تر از همیشه می باشد. در تابستان جشنواره های هنری و کنسرت های بزرگی برگزار می شود. جالب است بدانید برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیاز به گرفتن ویزا و دردسرهای خاص او را ندارید و تنها با اصل گذرنامه می توانید به این شهر خوش آب و هوا و توریستی سفر کنید. البته سفر به شهر استانبول به شرط آن است که بیش از 6 ماه از اعتبار گذرنامه شما نگذشته باشد در غیر این صورت باید تاریخ گذرنامه تمدید شود.
سفر به تور استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول را می توان به سه بخش تاریخی، تفریحی و دیدنی تقسیم نمود. از طرفی دیگر مراکز خرید و پاساژهای استانبول نیز از مکان های دیدنی این شهر می باشند. از جاذبه های تاریخی می توان مساجد، کاخ ها و موزه های استانبول را نام برد. مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی که در منطقه سلطان احمد واقع شده اند. مسجد سلیمانی هفت برج گاتا، خانه خون آشام استانبول از دیگر مکان های تاریخی این شهر می باشند و اما معروفترین جاذبه های تفریحی استانبول شامل پل بسفر، سالن شب ترکی و پارک آبی آکوالند است.
گشت دریایی در تنگه بسفر و رفتن به حمام های ترکی و پارک های دیدنی استانبول از جمله پارک ژوراسیک لند می تواند لذت سفر به استانبول را برای گردشگران دو چندان کند. وجود سینماهای متعدد و رستوران های مدرن و باکیفیت از جمله دیگر مکان های دیدنی استانبول است. در سفر به توراستانبول بالن سواری بر فراز شهر بزرگ و دیدنی استانبول را فراموش نکنید زیرا بسیار هیجان انگیز می باشد و هیچگاه از خاطر شما فراموش نمی شود.
رزرو تور استانبول

تور استانبول

ممکن است این تصور را داشته باشید که اگر خودتان برای خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل در استانبول اقدام نمایید هزینه کمتری پرداخت می نمایید. این تصور درست می باشد اما دردسرهای خاص خود را دارد. این در صورتی است که تورهای سفر به استانبول هزینه کمتری داشته و در عین حال بسیاری از برنامه های قبل از سفر را برای شما پیش می برند. زیرا به کمک مجریان تور استانبول از امور مربوط به این سفر راحت شده و یک سفر بی دغدغه و آرامش بخش خواهید داشت. در صورتی که قصد دارید سفری مطمئن و با برنامه ریزی را تجربه کنید، می توانید با ما در سایت گلفام سفر همراه شوید.

خدمات تور استانبول

از نمونه خدمات تور استانبول می توان به این موارد اشاره نمود: رزرو هتل چند ستاره با حداقل هزینه در بهترین مکان شهر و نزدیک به اماکن تفریحی، تاریخی و مراکز خرید در استانبول. از آنجایی که مراکز تاریخی و جاذبه های دیدنی استانبول در مرکز شهر واقع شده اند در نتیجه بهتر است هتل اقامت شما در مرکز شهر باشد تا در زمان صرفه جویی کنید و از تمام جاذبه ها دیدن نمایید. بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری جهت بازدید از مکان های مختلف و تفریحی، گشت رایگان در شهر، ارائه سیم کارت رایگان به مسافران، پایین ترین هزینه دریافتی از مسافرین در ایام خاص سال مانند ایام تعطیل و همچنین در برخی موارد ارائه بلیت پرواز با 20 کیلوگرم بار از دیگر خدمات ارائه شده در تورهای گردشگری استانبول می باشد.
خدمات سفر در تور استانبول

رزرو هتل در سفر به استانبول

قبل از سفر به استانبول هتل مورد نظر خود را پیدا نموده و پس از رسیدن به آنجا با خیال راحت و آسوده به محل اقامت خود دست پیدا کنید. با این کار در واقع علاوه بر صرفه جویی در زمان با آرامش بیشتری به سفر می روید. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. اگر در انتخاب هتل دقت نمایید می توانید هتل با کیفیت و خدمات بالا را با قیمت مناسب پیدا کنید و چند روز اقامت در آنجا را با خیال راحت سر کنید. اکثر هتل های این شهر به علت وجود جاذبه ها و مراکز خرید در منطقه بی اوغلو و فاتح قرار دارند. چنانچه تصمیم دارید در منطقه بی اوغلو هتل رزرو کنید؛ سعی نمایید در نزدیکی خیابان استقلال و یا میدان تکسیم باشید. حتی می توانید نزدیکی به برج گالاتا و اسکله کاباتاش انتخاب نمایید و اگر می خواهید در منطقه فاتح هتل رزرو کنید سعی کنید در نزدیکی موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، مسجد احمد سلطان آب انبار بازیلیکا، بازار بزرگ و اسکله امینونو باشد.
جالب است بدانید با رزرو هتل در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید و نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. ولی باید این را در نظر داشته باشد که هزینه اقامت در این هتل ها نسبت به هتل های دور از شهر بسیار گرانتر است. یکی از خدمات سایت گلفام سفر کمک کردن شما برای رزرو بهترین هتل های استانبول با مناسب ترین قیمت ها است، پس برای انتخاب یک اقامتگاه خوب می توانید با این مجموعه همراه شوید.
رزرو تور استانبول

رزرو بلیط هواپیما استانبول

یکی دیگر از اقدامات مهم برای سفر به استانبول، رزرو بلیط هواپیما این شهر است. جهت رزرو بلیط هواپیمای استانبول از آخرین وضعیت بلیط های استانبول اطمینان حاصل نمایید در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط را انتخاب کنید. آیا بلیط رفت و برگشت می خواهید یا صرفا بلیط رفت؟ سپس جزئیات دیگر را تکمیل نمایید مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و غیره. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید، نتایج پرواز به استانبول برای شما به نمایش در می آید.
بر اساس اطلاعات داده شده بلیط ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز تا گرانترین پرواز قابل مشاهده است. همچنین می توانید اطلاعات دقیق تری نیز به دست آورید مانند: ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت، تعداد توقف، مدت زمان توقف و قیمت بلیط سفر به استانبول. در بخش جزئیات بیشتر اطلاعات شامل فرودگاه ها، نوع ایرلاین و قوانین بلیط استانبول دست یابید. شهر بزرگ استانبول دو فرودگاه دارد، یکی در بخش آسیایی و دیگری در بخش اروپایی شهر واقع می باشد. فرودگاهی را انتخاب کنید که به محل اقامت خود نزدیک باشد. اگر برای رزرو بلیط هواپیمای استانبول تردید دارید، می توانید از مشاوران سایت کمک گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت تور سفر به استانبول

عوامل متعددی در قیمت تور استانبول تاثیر می گذارد. از جمله این عوامل می توان به هتل و محل اقامت، که بستگی به ستاره هتل، خدمات آن و همچنین محل قرارگیری هتل از نظر موقعیت جغرافیایی دارد. از طرفی دیگر اگر هتل در مرکز شهر باشد به دلیل وجود تجمع مراکز خرید و اماکن تاریخی - تفریحی، گرانتر می باشد. اما اگر هتل در بیرون از شهر باشد معمولا ارزانتر است. همچنین نوع اتاق ارائه شده نیز در قیمت هتل تاثیر دارد. علاوه بر این موارد، تعداد شب اقامت، بلیط هواپیمایی رفت و برگشت استانبول، شرکت برگزار کننده، ساعت پرواز رفت و برگشت نیز در قیمت تور استانبول اثر گذار است.
یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تور استانبول، تاریخ سفر به استانبول می باشد اصولا در فصل تابستان به علت تعداد زیاد گردشگران قیمت تور بالاتر می باشد. همینطور زمان سفر وسط هفته یا آخر هفته باشد نیز در هزینه سفر عامل مهمی است. عامل موثر دیگر بر قیمت تور استانبول زمان سفر در ایام تعطیل یا غیر تعطیل می باشد. در آخر نیز می توان به این نکته اشاره کرد که در زمان های خاص مانند ایام نوروز، یا برگزاری نمایشگاه و فستیوال و برگزاری مراسم های خاص قیمت تور استانبول متفاوت می باشد و نسبت به ایام دیگر بالاتر است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

خرید اینترنتی بلیط هواپیما 

بلیط هواپیما در کنار دیگر بلیط های مسافرتی عرضه می شود تا مسافران بتوانند با رزرو آن به مقصد مورد نظر خود سفر کنند. برای این نوع بلیط خدمات مختلفی در نظر گرفته می شود که می توان براساس آن ها سفری راحت را تجربه نمود. برای سفرهای داخلی خود نیز می توانید به رزرو این بلیط اقدام نمایید. بلیط های هوایی ایتالیا، کانادا و فرانسه را می توان از بلیط هایی برشمرد که میزان تقاضا برای رزرو آن ها بالاست. در زمان رزرو بلیط می بایست قیمت آن را نیز در نظر بگیرید. چندین عامل می توانند شما را در مطلع کردن نرخ بلیط های هوایی یاری رسانند. یکی از این موارد نوع امکانات و خدمات پرواز براساس کلاس های اکونومی، فرست و بیزینس کلاس می باشد. برای رزرو هر کدام از بلیط های داخلی و خارجی می توانید به سایت آژانس مسافرتی گلفام سفرمراجعه نمایید. در چند ثانیه برای شما شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بلیط هوایی را رزرو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بلیط های هوایی کسب کنید.

سفری راحت و هیجان انگیز با رزرو بلیط هواپیما

در سفر کردن، انتخاب نوع ترانسفر از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بخشی از سفر شما را در برمی گیرد. روش های مختلفی برای جا به جایی از مبدأ به مقصد وجود دارند که می توان به نوع زمینی و هوایی اشاره کرد. سفرهای زمینی با استفاده از وسایل نقلیه ای همچون خودرو، اتوبوس و قطار صورت می گیرد در صورتی که در سفرهای هوایی تنها انتخاب ترانسفر از طریق هواپیما خواهد بود. اگر سفر هوایی را انتخاب کرده اید می بایست به فکر رزرو بلیط هواپیما باشید. این نوع بلیط دارای شرایط و ویژگی های مشخصی است که در این مطلب سعی خواهیم کرد به آن ها اشاره نماییم.

مزایای خرید بلیط چارتر

بلیط هواپیما چارتر به دلیل استقبال بیشتری که از آنها می شود معمولا زودتر پر می شوند و همین امر باعث می شود تا ایرلاین ها با دقت بیشتری پیگیر پرواز و همچنین عدم تاخیر در این سری از هواپیماها باشند. در واقع زمانی که شما بلیط چارتر را خریداری می کنید، احتمال کمتری برای کنسل شدن پرواز و یا تاخیر آن وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت تری پرواز خود را انجام دهید. بلیط هواپیما چارتر همچنین برای کسانی که می خواهند در بازه زمانی دو یا سه روز مانده به انجام پرواز گزینه ای ارزان تر و مقرون به صرفه تر به شمار رود.امروزه بسیاری از مسافرین به خصوص برای پروازهای کاری یا در تعطیلات ترجیح به استفاده از بلیط های چارتری دارند.

نکاتی در مورد بلیط هواپیما چارتر

در صورتی که قصد خرید بلیط چارتر را دارید بهتر است به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. بلیط های چارتر معمولا از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند و به همین دلیل ممکن است زود پر شوند و بهتر است حداکثر تا دو روز پیش از پرواز بلیط خود را تهیه نمایید. همچنین این سری از بلیط ها معمولا تخفیفی برای کودکان و خردسالان قائل نشده و بهتر است اگر می خواهید بلیط هواپیما برای بزرگسالان تهیه نمایید، چارتر می تواند مورد مناسب برای شما باشد. خرید اینترنتی این سری از بلیط ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در واقع شما می توانید با خرید اینترنتی این سری از بلیط ها در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کوتاه ترین زمان بلیط خود را تهیه کنید. خرید اینترنتی  از سایت گلفام سفر برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در هنگام خرید بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید چرا که این سری از بلیط ها قابلیت بازگشت و استرداد ندارند و ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود.

آیا بلیط چارتر برای پرواز خارجی هم موجود است؟

یکی از سوالاتی که امروزه از بسیاری از دفاتر فروش بلیط هواپیما چارتر سوال می شود، وجود این سری از بلیط ها برای پروازهای خارجی می باشد. در واقع زمانی که شما می خواهید بلیط هواپیما از ایران به هر مقصد پر پروازی را خریداری نمایید، ممکن است بلیط چارتر وجود داشته باشد. برای مثال در برنامه پروازی که از تهران به سمت استانبول موجود می باشد، تقریبا در هر فصلی از سال پروازهای چارتر وجود دارند و شما می توانید از این سری پروازها استفاده کنید. همچنین در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه دریافت برنامه پروازهای چارتر دریافت کنید و پرواز چارتری به مقصد خارج از کشور خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به وب سایت گلفام سفر در این خصوص اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.گلفام سفر را می توان به عنوان یکی از بهترین مراجع برای خرید اینترنتی بلیط معرفی نمود .در ادامه بیشتر به مزایای خرید بلیط چارتر می پردازیم.

صرفه جویی در وقت در زمان رزرو آنلاین هتل

 در زمان رزرو آنلاین هتل خارجی یکی از حقوقی که بسیاری از مسافران و کاربران می بایست به آن توجه کنند مدیریت زمان می باشد. در واقع با این مدیریت به راحتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و در کوتاهترین زمان ممکن لیستی از هتل های معروف و محبوب در داخل و خارج از کشور را مشاهده کنید.

برای این امر رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی  بهترین گزینه محسوب می‌ شود چرا که با استفاده از آن می توانید تمامی موارد عنوان شده را به صورت دقیق و با دقت بیشتری مورد واکاوی قرار دهید. بسیاری از افراد یا زمان کافی برای مراجعه به آژانس و شرکت های حمل و نقل را ندارند و یا اینکه گرفتن مرخصی برای رزرو هتل برای آنها به صورت حضوری وجود ندارد. این گزینه بهترین فرصت برای آنها شناخته می شود تا بتوانند قبل از سفر با خیالی آسوده هتل خود را در سایت مسافرتی گلفام سفر رزرو کنند.

 شما عزیزان می توانید چندین هتل را در یک آژانس مسافرتی مورد ارزیابی قرار دهید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.در سایت تفریحی و مسافرتی گلفام سفر نیز حق مقایسه برای تمامی مسافران و کاربران در نظر گرفته شده است. عزیزان به راحتی می‌ توانند از طریق فیلدهای مختلف این امکان را برای خود فراهم کنند که بهترین و مناسب ترین هتل و یا اقامتگاه مناسب را برای اقامت چند روزه در نظر بگیرند.