دیدنی های کشور سریلانکا

سریلانکا

سریلانکا جزیره ای در جنوب آسیا است که در اقیانوس هند و جنوب کشور هند واقع شده است. این جزیره زیبا را با نام جواهر اقیانوس هند می شناسند که دارای مناظر و چشم اندازهای خارق العاده ای می باشد. اگر که قصد دارید مسافرت بعدی خود را به این کشور بی سر و صدا سفر کنید، می توانید در ادامه با مناطق و جاذبه های گردشگری و تور سریلانکا بیشتر آشنا شوید.

از میان جاذبه های گردشگری سریلانکا می توان به الا، نووارا الیا، پرورشگاه فیل پیناوالا و شهر باستانی سیگیریا اشاره کرد. الا یکی از مکان های دیدنی زیبا برای بازدید در سریلانکا است با تماشای چشم اندازهای خیره کننده از الا شگفت زده خواهید شد. این ایستگاه تپه ای واقع در وسط شهر است که با مزارع چای در دامنه های تپه و جنگل های موجود در بالای تپه جایی جز برای نفس کشیدن نیست. بدون شک الا، یکی از زیباترین مکان های بازدید در سریلانکا است. بهترین زمان برای بازدید از الا، ژانویه تا مارس است زیرا احتمال بارندگی کم است و همچنین می توانید از پیاده روی در آن لذت ببرید. نحوه رسیدن به الا: الا 235 کیلومتر با کلمبو فاصله دارد. از ایستگاه قطار Colombo Fort می توانید با قطار مستقیم به الا بروید.

معرفی تور سریلانکا

شهر باستانی سیگیریا از دیگر جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی و توریستی سریلانکا است که در شمال مرکزی سریلانکا واقع شده است. از این شهر باستانی ویرانه ای بیش باقی نمانده است که جاذبه اصلی آن قلعه آن است که از چند کاخ و باغ تشکیل شده است. سال ساخت این کاخ ها به قرن پنج میلادی باز می گردد. البته نا گفته نماند که شهر باستانی سیگریا در سال 1982 در یونسکو به ثبت رسید.

جهت اطلاع ازراهنمای سفر به سریلانکا به سایت ما مراجعه کنید.

تور سری لانکا

جمعیت این کشور بیست میلیون نفر است ۷۵ درصد از برق در سریلانکا هندوآریایی هستند و ۱۱ از قوم تامیل. چای سیلان یکی از از معروفترین چای های جهان است و با کیفیت ترین چای جهان به شمار می رود طبیعت کشور سریلانکا برای طبیعت گردان میتواند بسیار جالب توجه باشد. ۷۰ درصد جمعیت کشور سریلانکا بودایی هستند و بقیه ادیان اسلامی و مسیحی سایر ادیان را دارند. شما با انتخاب تور سریلانکا می توانید از از جاذبه های های این کشور دیدار کنید. کشور سریلانکا در جنوبی ترین نقطه آسیا و در میان آبهای اقیانوس هند قرار دارد نام قدیمی این کشور سیلان بوده است در کتاب های تاریخی ایران به این کشور سراندیب را دادهاند بزرگ ترین شهر این کشور شهر کلمبو است سریلانکا از قرن نوزدهم مستعمره کشور انگلیس بود و یک سال پس از استقلال هندوستان این کشور نیز به استقلال رسید.

آیا می خواهید از هزینه های سفر به سریلانکا مطلع شوید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

جغرافیای سریلانکا

جزیره سریلانکا از دشت های تپه ماهوری در ساحل تشکیل شده است و کوهستان های آن تنها در مناطق مرکزی و جنوب قرار دارند بلندترین کوه سریلانکا تنها ۲۵۰۰ متر ارتفاع دارد. در کشور سریلانکا سد رودخانه وجود دارد که بلندترین رودخانه جهان ۳۳۵ کیلومتر درازا دارد که در مسیر رودخانه سریلانکا ۵۱ آبشار طبیعی با ارتفاع ۱۰ متر یا بیشتر وجود دارد بلندترین آبشار سریلانکا آبشار بامبار آکاندا است که بلندی آن ۲۶۳ متر است. در ساحل جزیره سریلانکا جنگل های حرا به بزرگی هفت هزار هکتار وجود دارد در سال ۲۰۰۴ میلادی یک سونامی بزرگ در آب اقیانوس هند به وجود آمد و خسارت های زیادی را به کشورهای اطراف اقیانوس وارد آورد اما همین جنگل های حرا سپر محافظ ای برای کشور سریلانکا شد و این سونامی خسارت کمتری را به کشور سریلانکا وارد کرد.

جغرافیای سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد.
برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:

  • شهر باستانی سیگیریا:

سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.

شهر باستانی سیگیریا

  • شهر کندی:

شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

جهت آشنایی با 8 جاذبه دیدنی سریلانکا از سایت ما دیدن فرمایید.

  • جنگل حفاظت شده سینا راجا:

جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.

جنگل سینا راجا

  • معبد غار دامبولا:

غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.

  • شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)

کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.

بهترین زمان سفر به سریلانکا چه موقع است؟ در سایت ما مشاهده کنید.

  • شهر تاریخی گاله:

شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

شهر گاله

دیدنی های کشور مالزی

تور مالزی

یکی از کشور های مورد توجه گرشگران در منطقه آسیا به خصوص جنوب آسیا که مورد توجه قرار می گیرد کشور مالزی است. ما در این متن چیکیده ای از مطالب سفر به کشور مالزی و تور مالزی را برایتان بازگو می کنیم. یکی از نکات مثبت کشور مالزی تنوع در جاذبه های گردشگری این کشور است که میتواند هر گردشگری با هر سلیقه ای را جهت انتخاب تور مالزی ترغیب کند. مالزی با توع در فرهنگ و جاذبه های گردشگری میتواند هر مسافری را عاشق خودش کند. شما با انتخاب تور مالزی می توانید دنیای از تجربیات و زیبایی را تجربه کنید. کشور مالی در جنوب شرق آسیا واقع شده است که دریای چین این کشور را به دو بخش تقسیم کرده است، که هر دو بخش از مناظر و طبیعت حدودا یکسانی بهره می برند. مساحت کل این کشور نیز 329.758 کیلومتر مربع است، کشور مالزی 31.834.000 جمعیت دارد.

برای اطلاع از راهنمای سفر مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

زبان رسمی این کشور زبان مالایی است و واحد پول این کشور نیز رینگیت است. کشور مالزی در مجاورت خط استوا قرار گرفته است که این امر باعث شد است که این کشور هوای مرطوب و استوایی داشته باشد. میانگین بارش سالانه در این کشور به 250 سانتی متر و دمای هوا به 27 درجه سانتی گراد نیز می رسد. بهترین زمان سفر به مالزی بین ماه های مارس و اکتبر است دلیل آن نیز هوای استوایی این کشور است که در این ماه ها میزان بارندگی و رطوبت به حداقل خود می رسد. فستیوال های مختف در این کشور، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند که برای شرکت در این فستیوال ها میتوانید از تور های مالزی که این بازه زمانی برگزار می شوند استفاده کنید. در کشور مالزی برای صرف یک وعده غذایی در رستوران باید 10 رینگیت هزینه کنید. قیمت یک وعده مک دونالد در مالزی 13 رینگیت می باشد.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

کشور مالزی دارای تاریخ بسیار طولانی است و ساختمان ها و آثار و ابنیه قدیمی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد همچنین طبیعت کشور مالزی هم از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور مالزی با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی و تعدادی جزیره بسیار زیبا که هر کدام از آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه بلند بودا در غارهای باتو کیو اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور مالزی قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قتبه گردشگری شده‌اند از جمله این آثار می‌توان به برج دوقلو پتروناس مالزی و پل معلق آسمان اشاره کرد.

برای فهمیدن بهترین زمان سفر به مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

تورمالزی و موزه ملی ان

یکی از موزه های دیدنی و تماشایی در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور و تورمالزی موزه ملی مالزی است که در نزدیکی باغهای دریاچه پردانا قرار گرفته و نشان گر تاریخ این کشور می باشد. همچنین منطقه جالان دامانسارا در کوالالامپور مالزی یکی ازدیدنی ترین محله های مالزی است. ساختمان موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی آن بوده که در آن دستاوردهای افراد سیاسی مالزیبه همراه گنج هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه به نمایش گذاشته اند.

موزه ملی مالزی

مالزی و دیگر جاذبه های آن

با وجود پراکندگی جغرافیایی در سراسر مجمع الجزایر، این کشور پذیرای گردشگران و توریست های مختلف از اقسا نقاط جهان می باشد. هتل های مالزی مانند سایر هتل های جهان از مسافرخانه تا هتل های پنج ستاره لوکس و برندهای معتبر هتل داری همهنوع خدماتی با هر بودجه ای به مسافرین ارائه داده اند. با توجه به پراکندگی وفراوانی این هتل ها در سراسر این کشور و دسترسیبه مکان های دیدنی و سایر تفریح گاه ها و قابلیت دسترسی به نقاط با یکدیگر در حال رقابت هستند و امکانات این هتل به درجهونوع هتل می باشد. انواع مختلف هتل های 3 ستاره مالزی، هتل های 4 ستاره مالزی،هتل کاسمو مالزی، هتل فلوراما کوالالامپور و.. . در این کشور قرار دارند. شهر زیبای کوالالامپورآمیخته ای از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است. محله چینیها، دهکده فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس و … همه تنها بخش کوچکی از جاذبه های دیدنیکوالالامپور محسوب می شوند. با گردش در کوالالامپور با طبیعت سرسبز و چشم اندازهای زیبا، شهری با قدمتی 150 ساله،فرهنگی غنی پر قدمت ، مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوش طعم ، هتلهای 5 ستاره با قیمت های مناسب، معابد تاریخی ،پارک های زیبا و... می توان دیدن کرد.

برای آگاهی از شرایط ویزای مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم مالزی از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که در سطح بین المللی مطرح شده است. این آکواریوم در مرکزکنوانسیون مالزی قرار دارد و منطقه به اندازه 464 هزار و 515 متر مربع را پوشش داده است. در این آکواریوم که تونلی به اندازه90 متر دارد، می توان بیش از 150 گونه آبزی را تماشا کرد. از آبزیان و ماهی های کوچک گرفته تا ماهی های پستاندار بزرگ دراین آکواریوم وجود دارند. هر چند که ورودی این آکواریوم برای بسیاری از گردشگران زیاد است اما ارزش دیدن را دارد. اینآکواریوم هر روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 8 شب باز است. برنامه های آموزشی بسیاری نیز برای مدارس و نوجوانان دراین آکواریوم برگزار شده است. کوسه های آکواریوم از پرطرفدارترین حیوانات درون آکواریوم هستند. اگر گردشگران با خانواده وکودکان خود با تورمالزی به این کشور سفر کنند، می توانند به تماشای این آکواریوم جذاب بروند.

آکواریوم کوالالامپور

مالزی و مردم آن

غذاهای مالزی در مقایسه با غذاهای جنوب شرقی آسیا چندان تند نیستند. فروشندگان خیابانی وقتی در حال درست کردن غذا برایگردشگران می باشند فقط از مقداری کمی ادویه استفاده می کنند. به غیر از فود کورت ها و فروشنده های خیابانی، در مالزیرستوران های زیادی هم وجود دارد که بیشتر مالزیایی، چینی و هندی هستند. اگر پیدا کردن بهترین رستوران برایتان مشکلمی باشد. مردم مالزی عاشق فست فود بوده و در مالزی فست فودهای زنجیره ای زیادی مثل مک دونالد فعال هستند.

سایر دانستنی ها و جاذبه های مالزی:

شهر کوش آداسی

تور کوش آداسی

یکی از شهر های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر به خصوص در تابستان شهر کوش آداسی است. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای خوش گذراندن و گردش است. این شهر ساحلی برای ساحل های بی نظیری که دارد از محبوبیت بالای در بین ایرانی ها بر خوردار است. کوش آداسی یکی از شهر های معروف ترکیه برای سفر به این کشور است. کوش آداسی واقع در یک جزیره است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهر های این کشور به یونان است که این فاصله کم با یونان باعث جذب خیلی گردشگر به این شهر شده است. کوش آداسی شهری با جمعیت 100 هزار نفری است. انتخاب تور کوش آداسی در تابستان میتواند یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای سفر باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی است. نزدیکی به مراکز تفریحی و داشتن سواحل بسیار زیبا باعث شده است این شهر یکی از قطب های گردشگری ترکیه باشد. انتخاب تور کوش آداسی با یکی از دیگر شهر های ترکیه می تواند سفر جداب و طولانی تری را در ترکیه برای شما رقم بزند.

تور گردشگری کوش آداسی

تاریخ تمدن در این شهر به 3 هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. یکی از نکات جالب این شهر این است که این شهر و جزایر اطرافش در قرن 5 قبل از میلاد به تصرف ارتش ایران در آمده بود. کوش آداسی را میتوان آفتابی ترین شهر ترکیه دانست این شهر در طول سال بیش از 300 روز آفتابی است. برای سفر به این شهر حتما باید به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاف آفتابی و عینک آفتابی را نیز به چک لیست سفر خود اضافه کنید. تور کوش آداسی جزو تور های محبوب و پر طرفدار و از جمله مقرون به صرفه ای است که در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.

برای اطلاع از مراکز خرید کوش آداسی به سایت ما مراجعه کنید.

پرینه و تور کوشی آداسی:

پرینه یکی دیگر از جاذبه های کوش آداسی می باشد که در تور کوشی آداسی می توان به این مکان رفت که کنار منظزه ی کوهستانیمحیط زیست طبیعی و همچنین بازمانده های تمدن هلینمی که از تمدن یونانیان به جای مانده، یکی از دیدنی ترین جاذبه های موجود درکوش آداسی است که در نهایت 450 سال قبل از میلاد مسیح بسیار پر رونق و پیشرفته بوده، این شهر به خاطر بالا آمدن سطح آبرودخانه ی میندر، تا حد زیادی به زیر آب رفت و نابود شد. در این منطقه، آمفی تئاتری 6500 نفری را در خود دارد.

پرینه در کوش آداسی

بلیط هواپیما کوشی آداسی و دیدن مناظر و جاذبه های زیبای آن:

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه، 90 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته و اطراف آن را بناهای قدیمیمحبوبی احاطه کرده اند. این شهر زیبا دارای تاریخی غنی بوده و همچنین طبیعت و سواحل دوست داشتنی آن، باعث شده تا بهیک شهر گردشگری محبوب تبدیل شود. اگر گردشگران قصد سفر به این شهر را دارند، به جای گرفتن بلیط هواپیما کوشی آداسیباید بلیط هواپیمایی ازمیر را تهیه کرده و سپس از آن جا به کوشی آداسی بروند.

ویژگی های شهر کوشی آداسی و جاذبه هایش:

آب و هوای کوش آداسی معتدل می باشد. تابستانهای آن از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. بخشی ازشهرت توریستی کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس،پاموکاله، مارماریس و بدروم است. از جاذبههای گردشگری کوش آداسی پرینه نه بوده که جاذبه ای تاریخی با مناظر کوهستانی زیباییاست که قدمت آن به دوره یونان باستان رسیده است. از دیگر مکانهای دیدنی دیگر آن جزیره کبوتر می باشد که در حدود قرن نوزدهممیلادی ساخته شده و با دیوارهای مانند حصارش، شبیه به یک قلعه است. این منطقه مکان مناسبی جهت استراحت و قدم زدن در کناردریاست با طی مسیری 1.5 کیلومتری که بسیار هم جذاب و مفرح است به اسکله ای می رسد که شهر را به جزیره کبوتر وصلمی کند و در امتداد اسکله کشتی های تفریحی را می توان دید که به شما تورهای دریایی را پیشنهاد میکنند که از تفریحات کوش آداسیمی باشد. مسیر دریایی کشتی کروز به جزیره کبوتر می رسد. جزیره کبوتر با چشم انداز 360 درجه ای محل مناسبی برای آرامشوعکاسی است و در جزیره بقایای توپ هایی را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شد، قابل رویت است. همچنین درختانزیتون سفید پوشی وجود دارد، که روی آن شکوفه نیست و آن چه که دیده می شود دستمال های سفیدرنگی است که برای برآوردهشدن آرزوها به شاخه های درخت گره زده شده است.

کوش آداسی یا آنتالیا؟ برای کسب اطلاعات به سایت ما مراجعه کنید.

شهر کوش آداسی

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه با عنوان جزیره پرنده در تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهر های زیبای ترکیه است که از لحاظ جغرافیایی در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی ترکیه واقع شده است. این شهر زیبا و چشم نواز، جزو زیبا ترین شهر های ترکیه می باشد که به خاطر جاذبه های گردشگری بسیار زیاد آن به عنوان یک شهر توریستی در نظر گرفته می شود. با توجه به محبوبیت آنتالیا، ساخت و طراحی این شهر به گونهای انجام شده که بهترین امکانات را برای مسافران و توریست ها فراهم می کند. به طور کلی می توان گفت شهر آنتالیا مرکز گردشگری اصلی در کشور ترکیه محسوب می شود. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر زیبا که با شرکت در تور کوش آداسی می توانید از آنها دیدار کنید می توان به بندر کوش آداسی، کاروانسرای اوکاز محمد پادشاه، ساحل زیبای کوش آداسی، بازدید از پرینه در کوش آداسی، رستوران های بسیار زیبا و مناظر طبیعی دل انگیز اشاره کرد. این تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است.

جزیره پرنده

امروزه شهر های کشور ترکیه مثل آنتالیا، استانبول، کوش آداسی و ازمیر محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند. به محض رسیدن به روز های تعطیل اولین شهری که برای گشت و گذار انتخاب می کنند یکی از این شهر ها بوده که در صدر آنها تور کوش آداسی و آنتالیا هستند. اکثر کسانی که به شهر کوش آداسی سفر می کنند به خاطر دیدن جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی این شهر است. این استقبال دلایل دیگری هم دارد که یکی از مهم ترین آنها امکانات فوق العاده این شهر برای توریست ها و گردشگران است. شما می توانید خیلی راحت با تهیه یک بلیط تور کوش آداسی از بهشت زیبای زنده واقع در کشور ترکیه نهایت استفاده را داشته باشید. کما اینکه تور کوش آداسی با ویژگی ها و برنامه های متنوع و قیمت عالی در همین سایت وجود دارد و می توانید جهت بررسی شرایط و اطلاع از هزینه های موجود آنها را مشاهده کنید.

اطلاعات دیگر درباره کوش آداسی

رزرو بلیط هواپیما ازمیر

تور ازمیر

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

تور ازمیر

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد. تور ازمیر جزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام جهت رزرو بلیط هوایی ازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

برای اطلاع از اطلاعات بیشتر درباره راهنمای سفر به ازمیر به سایت ما مراجعه کنید.

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در  فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است. 

جاذبه ای ازمیر
از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه  آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

برای دانستن بهترین زمان سفر به ازمیر به سایت ما مراجعه فرمایید.

خرید بلیط هواپیما ازمیر و تور های مسافرتی

جهت خرید بلیط هواپیما ازمیر یا سایر بلیط های مسافرتی می تواند از چندین روش استفاده کنید که ساده ترین این روش ها به صورت اینترنتی است. ازمیر، می توان گفت بعد از استانبول و آنتالیا که از زیباترین شهر های ترکیه هستند، به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. شهر ازمیر از جمله شهر های بسیار زیبای ترکیه است که موقعیت تجاری و بندری بسیار عالی دارد. ساحل دریای زیبای اژه به این شهر بزرگ چسبیده است و زیبای های آن را چندین برابر می کند. هر سال تعداد بسیار زیادی نمایشگاه های تجاری و صنعتی در شهر ازمیر برگزار می شود که همین امر می تواند یکی از دلایل خرید بلیط هواپیما ازمیر باشد. در حال حاضر اکثر شهر های ترکیه محبوبیت خاصی در زمینه های مختلف برای مسافرت پیدا کرده اند. علاوه بر ازمیر می توان به استانبول که در صدر آنها قرار دارد، آنتالیا، کوش آداسی اشاره کرد که زیبایی های دنیای حال حاضر را با شکلی خاص و متفاوت به نمایش گذاشته اند.

شهر ازمیر ترکیه

خرید بلیط هواپیما ازمیر ممکن است به دلایل متفاوتی انجام شود. علاوه بر کسانی که برای مشاهده زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این شهر اقدام به خرید بلیط می کنند؛ افراد دیگری هم به دلیل شرکت در انواع همایش ها، به دلیل تحصیل در دانشگاه ها، اقامت، دید و بازدید نزدیکان و در نهایت آشنایی با تاریخچه این شهر اقدام به خرید بلیط هواپیمای ازمیر می کنند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که برای اولین بار قصد مسافرت به این شهر را دارید و می خواهید یک سفر دلچسب را تجربه کنید، از قسمت تور های گردشگری مخصوص شهر ازمیر استفاده کنید. تور ازمیر می تواند با شرایط بسیار مناسب و ایده آل با بهترین قیمت تمام زیبایی ها و جاذبه های شهر ازمیر را در طول چند روز به شما نشان دهد. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما ازمیر، اطلاعات کافی در مورد این شهر داشته باشید. 

اطلاعات بیشتر در ارتباط با تور ازمیر

معرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

سفر به دومین شهر بزرگ ترکیه با تور آنتالیا

آنتالیا بعد از استانبول به عنوان یکی از شهر های مناسب برای مسافت با جاذبه های گردشگری فوق العاده است به به عنوان دومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. تور آنتالیا در حال حاضر به اندازه تور استانبول محبوبیت کسب کرده و این تنها به دلیل زیبایی ها و قسمت های تاریخی این شهر است. آب و هوای این شهر مدیترانه ای است و می تواند در تمام فصول برای گشت و گذار مسافرت باشد. تور آنتالیا با توجه به این نکته که محبوبیت بالایی پیدا کرده است، در حال حاضر بسیار زیاد تدارک دیده می شود. تنها تفاوتی که در این تور ها مشاهده می شود تعداد روز ها، مکان های اقامتی در آنتالیا، خدماتی که ارائه می شود و برنامه های گردشی در خود شهر آنتالیا است. آزانس های مسافرتی با توجه به نحوه برگزاری تور های مسافرتی انتخاب می شوند و تعداد برنامه های آنها تاثیر زیادی در به فروش رفتن بلیط های آنها دارد.

تور آنتالیا یک فرصت استثنایی برای تماشای تمام زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آنتالیا برای شما فراهم می کند. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پل آراپسو، تله کابین مخصوص آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشار دودن، آبشار کورشونلو، پارک کارالی اوغلو و..... اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشد که شهر آنتالیا به عنوان اولین شهر های ترکیه است که به عنوان سکونتگاه انتخاب شد. به نوعی تاریخ و گذشت زمان را در تمام بناها و قسمت های مختلف شهر می توان مشاهده کرد. علاوه بر تاریخچه بسیار جالب این شهر می توان با یک بار مسافرت به این شهر با زبان زیبای ترکی آشنا شد. اکثر افراد بدون توجه به شغل یا ملیت به ترکیه رفت و آمد دارند. بیشتر شهر استانبول را برای انجام کار های تجاری و خرید های مختلف ترجیح می دهند؛ ولیکن تور آنتالیا در اصل به دلیل تفریح و گردش برگزاری شده و خریداری می شود.

تور آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید.

آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید.

بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.
تور آنتالیا