رزرو بلیط تور آنتالیا

سفر به دیدنی ترین مکان دنیا با تور آنتالیا

کشور ترکیه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی در دنیا محسوب می شود چرا که شهرهای بسیار زیبا و دیدنی را در خود جای داده است که یکی از آنها آنتالیا می باشد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید توصیه می کنیم که از طریق رزرو تور آنتالیا اقدامات لازم را به انجام برسانید چرا که سفر کردن با این گونه از تورهای مسافرتی بدون هیچگونه کم و کاستی می تواند سفر را برای شما هیجان انگیز تر نماید. جالب است بدانید یکی از اماکن دیدنی در دنیا شهر آنتالیا شناخته می شود و این طبق گفته ابن بطوطه می باشد. از مهمترین مکان های دیدنی در شهر آنتالیا می توان به غار کارائین اشاره نمود هر چند مکان های تاریخی متعددی در آنتالیا به چشم می خورند که می توانند برای بسیاری از توریست جالب توجه باشند. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر زیبا و خوش آب و هوا کسب کنید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. این نکته را فراموش نکنید که سفر کردن با تور تفریحی آنتالیا از مزیت های بسیاری برخوردار است که در ادامه به این موضوع نیز اشاره ای خواهیم داشت.

تور آنتالیا

اماکن تاریخی آنتالیا

شهر آسپندوس: به گفته تاریخ شناسان این شهر در گذشته به عنوان مرکز تجاری شهر شناخته می شده و به تجارت اسب معروف است. در صورت بازدید از این شهر باستانی شاهد باقی مانده معابد، سالن های نمایش، میدان اصلی شهر و کلیسا و دیگر اماکن شهر خواهید بود. ترمسوس: ترمسوس یکی از جاذبه های تاریخی شهر آنتالیا است که در شمال غربی آنتالیا و در پارک ملی گولوک دگی واقع شده است. اگر تور آنتالیا را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اید و از دیدن مناظر تاریخی لذت می برید حتما از این مکان تاریخی دیدن کنید چرا که به دلیل واقع شدن در بالای کوه و حفظ بخش اعظمی از آن تجربه متفاوتی را بدست خواهید آورد. شهر قدیمی آنتالیا: شهری قدیمی متشکل از خانه هایی قدیمی با سقف های قرمز رنگ و معماری زیبا، این موارد چیزهایی است که با خرید بلیط آنتالیا و بازدید از شهر قدیمی آنتالیا می توانید، ببینید و لذت ببرید. شهر علاوه بر خانه های قدیمی شهر دارای هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های سوغاتی و صنایع دستی می باشد که می تواند لحظات لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد .

تور استانبول

تور استانبول را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که با استفاده از این تور می توانید بهترین سفر را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که استانبول یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد و فرودگاه آن از جمله فرودگاه های فعال می باشد. هر ساله تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود که متناسب با خواسته خود می توانید اقدام به انتخاب تور مورد نظر خود نمایید. تور های استانبول را می توانید در انواع مختلفی مشاهده نمایید و این تور ها از نظر میزان خدماتی که ارائه می دهند و همچنین از نظر تعداد روزهای سفر از یکدیگر تفکیک می شوند. باید بدانید که می توانید در هر زمان از سال در این تور شرکت نمایید و بیشترین تور ها به مقصد استانبول در دو فصل بهار و پاییز برگزار می شوند. در فصل تابستان نیز تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود و دمای هوا در این فصل پایین تر خواهد بود. قبل از سفر به استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به اطلاع داشتن از بهترین زمان سفر و جاذبه های گردشگری این شهر اشاره نمود.

قیمت تور استانبول

مناسب ترین زمان برای سفر با تور استانبول

بی شک در هر سفری مناسب ترین زمان ایام تعطیلات می باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارید، ایام تعطیلات گزینه مناسبی برای تور رویایی استانبول نخواهد بود و در این ایام به دلیل حجم بالای مسافران قیمت ها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. فصل بهار و تابستان با زیبایی های بی نظیر خود همواره یکی از بهترین زمان ها برای دیدن جاذبه های گردشگری تور استانبول محسوب می شود. آب و هوای عالی فصل بهار در کنار ساحل و طبیعت سرسبز این شهر خیره کننده بوده و باعث هجوم مسافران به این شهر می شود. البته این به این معنا نیست که فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان اصلا در تور استانبول توصیه نمی شود، بلکه هر یک از این فصل ها نیز در نوع خود منصر به فرد بوده و قیمت تور استانبول در این فصل ها ارزان تر از سایر ایام سال است. قدم زدن بر روی خیابان های سنگفرش شده در فصل پاییز و شنیدن صدای خش خش برگ ها به همراه بوی خاک باران خورده یکی دیگر از جذابیت این شهر در فصل پاییز است.

بلیط هواپیما استانبول

مکان ها و آثار تاریخی تور استانبول

مساجد عثمانی باشکوه و بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که به عنوان بخش کوچکی از جاذبه های تور گردشگری استانبول به شمار می آیند؛ هر یک از این مکان ها با معماری خاص و منحصر به فرد خود بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و می توان به عنوان نمونه ای از آثار به یادماندنی استانبول به هر یک از موراد زیر اشاره کرد:

  • موزه تاریخی و معروف: پرا، ایاصوفیه (قصر سلطنتی حاجیا صوفیا)، هنرهای اسلامی، فرش، موزائیک، هنرهای زیبا، کارخانه راحمی کوچ، سنت ایرنه، چینعلی کوشک
  • مسجد: سلیمانیه، آبی سلطان احمد، ایاصوفیه، رستم پاشا، یتی
  • قصر و کاخ: توپکاپی، دولما باغچه، کوچوک سو، بیلربیی
  • عمارت: ایحلامور، ماسلاک
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن
  • بازار بزرگ
  • برج گالاتا
  • میدان هیپودروم
  • پارک آبی آکوالند
  • حصار روم ائلی یا دژ اروپایی

خرید بلیط هواپیما بانکوک

سفری ارزان و عالی با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور لحظه آخری بانکوک

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری بانکوک که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

رزرو هتل بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.

رزرو تور آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا

شهر توریستی و ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی به خصوص گردشگرانی از کشور ایران قرار می گیرد، زیرا همانطور که می دانید فاصله کشور ترکیه و ایران چندان زیاد نبوده با این حال شرایط سفر به آنتالیا و رزرو تور آنتالیا برای بیشتر افراد مهیا می شود. لازم است بدانید بعد از استانبول آنتالیا دومین مقصد گردشگری در این کشور محسوب شده زیرا سواحل طولانی وسیعی دارد و دارای استراحتگاه های کوچک و بزرگی بوده و همچنین مراکز خرید متعددی داشته که می توانید بهترین سوغاتی ها را از آن خریداری کنید.

از طرفی وجود جاذبه های تاریخی متعدد در سراسر شهر آنتالیا از جمله مواردی است که موجب شده است تور گردشگری این شهر برای تاریخ دوستان نیز جذاب باشد. توجه داشته باشید بیشترین امکانات رفاهی در سواحل ترکیه در آنتالیا قرار داشته به همین دلیل هر کسی که تمایل به استفاده از امکانات ساحلی این کشور را داشته باشد بهتر است به آنتالیا سفر کند پارک های آبی این شهر نیز متعدد هستند به طوری که بزرگترین پارک آبی مدیترانه نیز در این شهر واقع شده و بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

تور آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

راهنمای سفر به تور آنتالیا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به آنتالیا و یا کشورهای خارجی سفر کنید لازم است بدانید که انتخاب تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا در تورهای مسافرتی راهنمایان فارسی زبان در تمام طول این سفر همراه شما هستند که شما را در خصوص سفر راهنمایی می کنند. در هنگام سفر به آنتالیا باید توجه داشته باشید که این شهر علاوه بر سواحل بکر و بی نظیری که دارد بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جای داده است. با این حال افرادی که مجذوب سواحل بی نظیر این شهر شدند و تمایل دارند جهت بازدید از این سواحل اقدام به رزرو تور آنتالیا کنند، بد نیست که به اماکن باستانی و تاریخی این شهر نیز سری بزنند، زیرا بدون شک برای آنها نیز جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید در آنتالیا سرگرمی های زیادی وجود دارد به طوری که می توانید روی شن های ماسه ای و سفید راه بروید، زیر آفتاب به تماشای آرامش مدیترانه بنشینید و یا ورزش ها و تفریحات آبی هیجان انگیز آب های مدیترانه را امتحان کنید.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا که در سایت گلفام سفر ارائه می شود به گردشگران خدمات متعددی ارائه داده به طوری که افراد می توانند با رزرو این تور خدمات زیادی را تجربه کنند. توجه داشته باشید بار رزرو تور آنتالیا، بلیط رفت و برگشت شما توسط مدیران رزرو شده و برنامه سفر بسیار کاملی در نظر گرفته می شود تا سفری دلچسب را تجربه نمایید. حال لازم است در خصوص قیمت تور آنتالیا بدانید، یکی از مهمترین موارد تعیین کننده این قیمت، خدمات ارائه در تور می باشد اما مطمئن باشید که علیرغم اینکه در گلفام سفر برای شما خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری آنتالیا

تور لوکس آنتالیا جز آن دسته از تور هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای افراد در نظر گرفته و انتخاب این تور گردشگری به شما کمک می کند که سفری جذاب را تجربه کنید. افرادی که به دنبال سفری اقتصادی هستند نیز می توانند تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب نموده به طوریکه این تور گردشگری معمولاً در چند ساعت مانده به پرواز ارائه می شود و قیمت بسیار مناسب تری دارد.

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو تور آنتالیا در اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر را داشته باشید. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات قیمت بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو نمایند.

رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا

بسیاری از افراد تمایل دارند که در هنگام سفرهای خارجی قبل از سفر هتل خود را در مقصد رزرو کرده تا در هنگام رسیدن به مقصد شان با مشکلی در خصوص اقامتگاه مواجه نشوند. با این وجود باید توجه داشته باشید که امکان رزرو آنلاین هتل آنتالیا در تور آنتالیا در حال حاضر از طریق سایت  گلفام سفر به وجود آمده است، که شما می توانید با بررسی هتل های این شهر، آن چه که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد را انتخاب نمایید. لازم است بدانید هتل ۵ ستاره آکرا یکی از بی نظیر ترین هتل های آنتالیا بوده که استقبال و پذیرایی مناسبی از مهمانان خود به همراه می آورد و با اقامت در این هتل می توانید در چند قدمی ساحل بوده در حالی که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارید.

تمامی اتاق های آن رو به دریا بوده و معلوم است که روز تان را با صدای مرغ های دریایی و خنکای دریای مدیترانه شروع خواهید کرد. هتل سو اند آکوالند دیگر هتل پنج ستاره و همه چی تمام آنتالیا بوده که می توان گفت خود یک شهرک مجهز است و تمام امکانات مناسب در هنگام اقامت را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل لوکس، نمای سفید رنگ داشته که بسیار باشکوه و جذاب می باشد، همچنین در این هتل یک سرزمین آبی تمام عیار با بیش از ۱۲ سرسره و استخر موج و صخره و زمین بازی اختصاصی کودکان وجود داشته که شما می توانید در آن ساعت بسیار خوشی را سپری کنید. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در اطراف جاذبه های تاریخی آنتالیا اقامت داشته باشید می توانید در منطقه قدیمی لارا اقدام به رزرو هتل کنید. توجه داشته باشید در این منطقه هتل های ۴ ستاره و پنج ستاره بی نظیری با امکانات بسیار متعدد در اختیار شما قرار می گیرد که در چند قدمی تعداد زیادی از جاذبه ها است.

بهترین زمان برای سفر به مالدیو

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.
همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.

تور مالدیو

آب و هوای مالدیو

به دلیل قرار گرفتن مجمع الجزایر مالدیو در مجاورت اقیانوس هند آب و هوای مالدیو همیشه رطوبتی می باشد و همین امر سبب شده است تا مالدیو طبیعتی خاص و منحصر بفرد داشته باشد. اما اگر قصد دارید با گلفام سفر به مالدیو سفر کنید بد نیست بدانید که مالدیو از نظر موقعیت جغرافیایی در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. لذا در بیشتر فصل های سال آب و هوا در مالدیو مساعد می باشد. بنابراین با آژانس مسافرتی گلفام سفر متقاضیان می توانند در یکی از پکیج های تور لحظه آخری مالدیو و یا تور لوکس مالدیو سفر خاطره انگیزی به مالدیو داشته باشند

بلیط هواپیما مالدیو

مطمئنا برای سفر به مالدیو مسافران می بایست بلیط هواپیما مالدیو را تهیه نمایند. با توجه به این مسئله که بیشتر مسافران شناخت کافی بر روی نمونه بلیط های هواپیمایی ندارند و گاهی اوقات هزینه های بالایی را بابت خرید بلیط های پروازی پرداخت می نمایند. بنابراین سایت گلفام سفر در نظر دارد تا برای متقاضیان، خرید بلیط هواپیمای مالدیو را انجام دهد. از این رو کسانی که تمایل دارند بلیط هوایی مالدیو را به دست آورند بهتر است به سایت گلفام سفر مراجعه نموده و با وارد نمودن مبداء ، مقصد همچنین تاریخ و زمان پرواز و تعیین نمودن تعداد مسافران از کارگزاران سایت گلفام سفر درخواست نموده تا یکی از نمونه بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو نماید.
اما لازم است بدانید که همیشه رزرو بلیط های هواپیمایی به صورت اینترنتی بهتر از خریدهای حضوری می باشد زیرا در خریدهای آنلاین مسافر این قابلیت را دارد تا لیست کاملی از پروازهای مالدیو را مشاهده نموده و مطابق با سلیقه و بودجه و تاریخ و زمان در نظر گرفته خود بلیط هواپیمای مالدیو را انتخاب و خریداری نماید.

سفر به مالدیو

خرید بلیط هواپیما مالدیو

امروزه با خریداری و رزرو بلیط هواپیما مالدیو توسط سایت گلفام سفر بخش عمده ای از دغدغه ها برای سفر به مالدیو برطرف خواهد شد. زیرا گلفام سفر ضمن خرید تور مالدیو خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت مالدیو را از جمله خدمات خود قرار داده است. از طرفی گلفام سفر همراه با بلیط هواپیما مالدیو، گشت شهری در مالدیو، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه مالدیو تا هتل رزرو شده، بیمه مسافرتی در حین سفر با تور مالدیو و راهنمای فارسی زبان را در اختیار مسافر قرار می دهد. البته در شرایطی که مسافر متقاضی نوعی کلاس پروازی و یا خدمات ویژه همچنین درخواست کننده فرودگاه مورد نظری باشد، این امکان وجود دارد تا در سایت گلفام سفر هنگام خریداری و یا رزرو تور شهر مالدیو مسافر تقاضای خود را وارد نماید تا گلفام سفر مسافر را برای رسیدن به هدف راهنمایی نماید. جالب است بدانید انتخاب فرودگاه مالدیو، خدمات و تشریفات فرودگاهی می تواند بر قیمت بلیط هواپیما مالدیو تاثیرات بسزایی را داشته باشد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما مالدیو بهتر است، ضمن وارد کردن مبداء، مقصد، تاریخ و زمان رفت و برگشت، یک طرفه بودن و یا دوطرفه بودن، تعداد مسافران، کاربر هرگونه درخواست دیگری دارد در حین تهیه بلیط هواپیما مالدیو وارد نماید تا آژانس مسافرتی مطابق با نظر مسافر بلیط مسافرتی را رزرو نما

رزرو آنلاین هتل در تور مالدیو

اقامتگاه های متفاوتی مانند مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های چند ستاره در مالدیو وجود دارد که هر کدام قیمت های منحصر بفردی را به خود اختصاص داده اند. در تور مالدیو بنا به انتخاب و هزینه ی مسافر این امکان وجود دارد تا یکی از هتل های مالدیو مانند هتل ایادا مالدیو ، هتل ولاسارو، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل سان آیلند و....انتخاب شود. البته برای رزرو هتل متناسب با سلیقه و بودجه مسافر سایت گلفام سفر شرایطی را مهیا ساخته است تا مسافران برای انتخاب گزینه ی مناسب با وارد شدن به وب سایت گلفام سفر بتوانند با موقعیت جغرافیایی هتل، تعداد اتاق ها، خدمات و سرویس دهی هتل، نوع دکوراسیون اتاق ها همچنین عکس هتل و اتاق و سایر فضاهای دیگر اتاق آشنا شده، قیمت اقامت در هتل را مشاهده نموده سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین هتل در مالدیو نمایند

قیمت تور مالدیو

با وجود اینکه در حال حاضر امکان رزرو تور مالدیو از طریق سایت گلفام سفر فراهم شده است طبیعتاً افراد میتوانند از طریق این سایت ارزان ترین تور گردشگری این کشور را با بهترین خدمات ارائه شده دریافت کنند. اما در خصوص قیمت این تور باید توجه داشته باشید که زمان سفر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد. به طوری که اگر زمان هایی را برای سفر به مالدیو انتخاب کنید که طرفداران زیادی دارد طبیعت باید قیمت بیشتری برای تور مالدیو بپردازد، اما در فصول خلوت سال که گردشگران کمتری قصد سفر به این کشور را می کنند وضعیت قیمت تور مالدیو نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.

قیمت تور مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

یکی از انواع تورهای قیمت مناسب مالدیو، تور لحظه آخری این کشور بوده به طوری که در چند روز مانده به سفر هنگامی که آژانس های مسافرتی و چارتر کنندگان مشاهده می کنند همه بلیط هایشان به فروش نرفته است جهت اینکه افراد بیشتری را ترغیب به خرید تور کنند قیمت این تور را پایین آورده و به عنوان تور لحظه آخری آن را به فروش می رسانند. توجه داشته باشید اگر در سایت گلفام سفر به چرخید می توانید تورهای ارزان قیمت لحظه آخری را مشاهده کنید. اما باید بدانید که این تورها چند روز مانده به سفر ارائه شده و برای افرادی مناسب است که می تواند سریع جهت سفر به مالدیو آماده شوند.

رزرو بلیط تور بلغارستان

شکم گردی در بلغارستان

غذاهای بلغارستان با مواد اولیه ی سبزی های تازه و لبنیات خوشمزه در کنار گوشت و مرغ و ماهی، لیستی متنوع و لذیذی ارائه می دهند. با توجه به موقعیت جغرافیایی بلغارستان، غذاهای بلغاری نوعی غذای اروپای شرقی تاثیر گرفته از آشپزی ترکی و یونانی به حساب می آیند. بلغارها بسیار مهمان نواز بوده و غذاهای محلی رنگارنگ خوش طعمی سرو می کنند که بلغارستان را به کشوری مناسب برای شکم گردی بدل می سازد. لبنیات بخش مهم غذاهای بلغاری هستند. جالب است بدانید در غذاهای بلغارستان تعادل بین گوشت، سبزیجات و لبنیات حفظ می شود با غذاهای محلی دیگر سرزمین ها متمایز است. تنوع غذا در بلغارستان بسیار زیاد است، انواع سوپهای مختلف بلغاری، تاراتور، سالادهای خوشطعم، کبابها و گوشت های گریل شده با قیمت مناسب، بهترین فرصت برای شکم گردی در سفر را به گردشگران

تور بلغارستان می دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در بلغارستان گردش کنیم و بهترین غذاها را امتحان کنیم.

رستوران ها در بلغارستان
• کبابچه / kebapche
کبابچه بلغاری نوعی کباب محسوب می شود که برای سرو نیاز به سالاد شوپسکا و دوغ بلغاری دارد. معمولا در کنار کبابچه سیب زمینی سرخ شده، پنیر بلغاری و ادویه هایی از قبیل فلفل سیاه و زیره هم گذاشته می شود. برای طعم دادن به گوشت این کباب گاهی سبزیجات معطر هم اضافه می کنند.
• بانیتزا / Banitza
بانیتزا نوعی بورک است که در شیرینی فروشی ها و نانوایی ها یافت می شود. بی شک بوی خوش این غذا شما را تحت تاثیر قرار می دهد و دلتان می خواهد چندین بار آن را سفارش دهید. مواد اولیه این غذا از تخم مرغ و پنیر تشکیل می شوند و داخل آن با پنیر فتا، اسفناج، قارچ، پیاز، کلم و کدو تنبل پر می شود. البته گاهی برای داخل آن از سیب و گردو استفاده می کنند. برای تجربه یک صبحانه سنتی در بلغارستان ، بانیتزا را امتحان کنید.
• سوپ سیرابی / Shkembe chorba
غذایی با طرفداران و دشمنان سرسخت! سیرابی معمولا در منطقه بالکان زیاد درست می شود و عموما صبح زود میل می شود. پس اگر علاقه به خوردن سیرابی دارید یک روز صبح زود به رستوران بلغاری بروید و از یک کاسه سیرابی لذیذ همراه با سیر فراوان، فلفل قرمز و کمی شیر لذت ببرید.
• سالاد شوپسکا / Shopska salata
هر کشوری سالاد منحصربه فرد خود را دارد. سالاد شوپسکا اشتهای آدم را باز می کند و بعد از خوردن آن، طعم و عطر غذاهای بلغاری را بیشتر از قبل احساس می کنید. مواد اولیه این سالاد شامل گوجه، خیار، پیاز و پنیر رنده شده می باشند. در نهایت بر روی سالاد برگه های جعفری قرار می دهند. اما این سالاد یک نکته ی مهمی هم دارد که آن را تبدیل به غذای ملی بلغارستان کرده است: ترکیب رنگ سبزیجاتی که در آن به کار می رود رنگ های پرچم این کشور است.

صومعه گردی در بلغارستان

کشور بلغارستان واقع در جنوب شرقی اروپا با پایتختی صوفیه، در گذشته ابتدا در محدوده قلمروی تراکیه و پس از آن تحت حاکمیت یونان و روم بود. پیدایش قوم بلغار در کشور بلغارستان امروزی به قرون وسطی برمیگردد و این منطقه حدود پانصد سال تحت تصرف و نفوذ عثمانی ها بود که در طی این دوران تاریخ بلغارستان تحولات زیادی دیده است. با تصویب مسیحیت به عنوان دین دولتی در سال ۸۶۵، بلغارستان یک دولت مسیحی بوده است. در زمان حکومت عثمانی بالکان، اسلام اساس خود را در سرزمین بلغارستان تاسیس کرد. کاتولیک رومی در قرون وسطی ریشه دارد و پروتستانتیسم در قرن نوزدهم وارد شد. مذهب بیشتر جمعیت بلغارستان مسیحیت است به طوری که حدود ۸۳% از پیروان کلیسای ارتودوکس می باشند. حدود ۱۳% از جمعیت بلغارستان مسلمان و اقلیتی هم یهودی می باشند. با توجه به اینکه در دوران حاکمیت کمونیستها، کشور بلغارستان بهعنوان استان شانزدهم و حیات خلوت روسیه در بالکان و در واقع یکی از پایگاههای اساسی کمونیست بهشمار میآمد، تعداد زیادی از افرادی که در کشورهای مختلف شرقی و غربی، به اندیشههای کمونیستی و مارکسیستی تمایل داشتند، به این کشور مهاجرت کردند. مذهب بخشی اساسی از هویت ملی بلغارستان را تشکیل می دهد. با بازدید از صومعه های باستانی و دیدنی درتور لحطه آخریبلغارستان می توانید هرچه بیشتر فرهنگ غنی این کشور را درک کنید و با بلغارستان بیشتر آشنا شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در میان صومعه های بلغارستان سفر کنیم.

صومعه ها در بلغارستان

تاریخچه پیدایش ادیان، مذاهب و فرقه ها در بلغارستان

طبق قانون اساسی بلغارستان، مسیحیت ارتدوکس دین سنتی مردم بلغارستان است. در سال 860 دو کشیش یونانی کریل (کنستانتین) و متدی، کتاب مقدس را به زبان اسلاوی ترجمه کردند و بدینگونه مسیحیت ارتدوکس یونانی را به اسلاوها که شامل برخی از ساکنان بلغارستان نیز میشود، هدیه کردند. پس از آن دین غالب مردم این کشور همواره مسیحیت ارتدوکس بوده است. عبارات و کلمات زبان یونانی، عبری و لاتین در خلال ترجمه وارد زبان آن ها شد. در ادامه مطلب با برخی از مهمترین صومعه های بلغارستان آشنا می شویم.
• صومعه ریلا
در تور بلغارستان ازاین صومعه حتمادیدن کنید. صومعه سنت ایوان که امروزه به نام صومعه ریلا (Rila Monastery) شناخته می شود، بزرگتری صومعه بلغارستان تحت حفاظت یونسکو محسوب می شود. این صومعه در نزدیکی صوفیه قرار دارد. این صومعه بیش از 1000 سال پیش سنت ایوان در ریلا تاسیس شد. در بازدید از موزه صومعه ریلا با صلیب رفیعال، صلیب چوبی با 104 منظره از کتاب مقدس و 650 مینیاتوری که روی آن کار شده مواجه می شود. رافائیل، راهبی که صومعه ریلا را بنا نمود از شیشه های درشت برای ظریف کاری ها استفاده کرد. در سال 1961 صومعه ریلا به عنوان موزه ملی بلغارستان ثبت شد و در سال 1976 به عنوان میراث غنی و تاریخی به ثبت رسید تا سرانجام در سال 1983 به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شد. کلیسای اصلی به نام ولادت مسیح از مریم مقدس» با نقاشی های زیبایی که بیانگر داستان های انجیل هستند طراحی شده و گنج های باارزشی از قرون 14 تا 19 در آن قرار دارند. جالب است بدانید در قرون 18 و 19 که زمان احیای فرهنگ بلغاری یا بیداری ملی بلغارستان محسوب می شود، توسط افرادی ناشناس این مکان مقدس به آتش کشیده شد.

• صومعه باچکووو
صومعه باچکووو (Bachkovo Monastery)، دومین صومعه بزرگ بلغارستان واقع در نزدیکی شهر پلوودیف در کوه های رودوپ می باشد. روز 15 آگوست روزیست که هر ساله هزاران نفر به سوی این صومعه حرکت می کنند تا در مراسم مخصوص مری حضور داشته باشند. پس از بازدید از صومعه مسیر به سوی کوه ها را ادامه بدهید. در طی این مسیر به چند کلیسای زیبا در جنگل می رسید که یکی از آن ها از سنگ های برید شده بنا شده است.