چند نکته در مورد سفر به بالی با تور گلفام سفر

جزیره بالی

بالی زیباترین جزیره اندونزی است و دارای جمعیتی حدود ۳میلیون نفر می باشد. جزیره بالی دارای طبیعت بکر و جاذبه های طبیعی فراوانی است. همچنین از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است. در تور بالی معابد زیبای بالی را می بینید که در هیچ مکان دیگری نظیرش پیدا نمی شود. رودها و آبشارهای خروشان و جشن های متنوع و شاد آن هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. پرواز به بالی ۱۲ ساعت طول می کشد خوب است بدانید برای رسیدن به جزیره زیبای بالی ابتدا به دبی رفته و سپس از آنجا به بالی پرواز می کنید.

تور بالی

تور بالی

بالی جزیره ای زیبا و پر از جاذبه های دیدنی با آب و هوای گرم استوایی و مرطوب هر ساله شاهد گردشگران بسیاری می باشد. از نظر موقعیت جغرافیایی جزیره بالی بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع شده است. در بخش غربی جزیره بالی، بزرگترین جزیره اندونزی به نام جاوه قرار گرفته است و در شرق بالی، جزیره لومبوک قرار دارد. مساحت بالی ۶‌ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی بالغ بر ۳میلیون نفر در این جزیره خوش آب و هوا و زیبا زندگی می کنند. واحد پول آنها روپیه می باشد. دمای هوا در این جزیره در تمام فصول سال تقریبا یکسان می باشد. بهترین زمان تور لوکس بالی اردیبهشت تا اواخر شهریور ماه است. زیرا در این ایام رطوبت بالی کاهش یافته و گردشگران و مسافران لذت بیشتری را در زمان سفر به این جزیره زیبا به ارمغان می برند. جزیره بالی به علت داشتن سواحل زیبا و دل انگیز محل مناسبی برای پیاده روی گردشگران و مسافران در کنار ساحل می باشد. غذاخوری ها و رستوران های لوکس و مدرن با تهیه غذاهای با کیفیت از مسافران و گردشگران در تمام ساعات شبانه روز پذیرایی می کنند. موج سواری در آب های اطراف جزیره یکی از بهترین تفریحات مفرح و شاد برای گردشگران می باشد. برگزاری جشن های متنوع و وجود معابد بسیار دیدنی و بی نظیر در بالی سبب جذب توریست ها و گردشگران بسیاری به این مکان جذاب و دوست داشتنی شده است.

آب و هوای بالی

جزیره بالی دارای آب و هوای گرم و مرطوب استوایی است. این جزیره بی نظیر در طول سال فقط از دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک برخوردار است. در ماه های اردیبهشت تا شهریور ماه رطوبت هوا کمتر می باشد. میانگین دما در تمام طول سال یکسان است و تفاوت دمایی قابل توجهی در بالی مشاهده نمی شود. طبق تحقیقات انجام شده متوسط دما در بالی ۲۸درجه سانتیگراد می باشد. بالی تابستان های بسیار گرمی ندارد ولی هر از گاهی به علت شرجی شدن هوا، می توان گفت بعضی اوقات تابستان ها در بالی آزاردهنده و غیر قابل تحمل می باشد. بهترین زمان تور لحظه آخری بالی ماه های فروردین، اردیبهشت، و خرداد است زیرا در این ایام هوا خنک تر است و به همراه آن رطوبت هوا کاهش داشته و آزار دهنده نمی باشد. البته شهریور ماه هم برای سفر به بالی بسیار مناسب است. برای لذت بردن از تور بالی تجهیزات و پوشش مناسب آب و هوای گرم و استوایی به همراه خود داشته باشید.

تور لوکس بالی

تور لوکس بالی

مسلما برای داشتن هر چیزی هزینه ای باید پرداخت کنید. اگر می خواهید تور ارزان بالی، لوکس و هیجان انگیز باشد باید هزینه های بیشتری نسبت به تور معمولی پرداخت کنید. در بخش رزرو بلیط هواپیمای بالی، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو آنلاین هتل بالی، هرچه هتل اقامت شما از خدمات و کیفیت بالاتری برخوردار باشد، یا به عبارت دیگر لوکس تر و مدرنتر باشد مسلما هزینه بیشتری باید بپردازید. محل غذاخوری و رستوران انتخابی شما در لوکس تر شدن تور بالی بسیار موثر است و همچنین خدمات دیگر تور مانند: بیمه، ارائه سیم کارت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و ... در بالا بردن هزینه تور و بالطبع آن تور لوکس، تاثیر مستقیم دارد.

رزرو بلیط هواپیما در تور بالی

جهت تور بالی و رزرو بلیط هواپیمای بالی به صورت آنلاین، ابتدا از وضعیت بلیط های پرواز بالی، مطمئن شوید. و تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بالی را یک به یک و با دقت کافی مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. ابتدا روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع پرواز را از نظر رفت و برگشت یا صرفا بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید. نتایج پرواز بالی برای شما روی مانیتور قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بالی بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بالی را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بالی سفر خاطره انگیزی را در ذهن خود ثبت نمایید. شما می توانید جهت رزرو بلیط هواپیمای بالی به سایت گلفام مراجعه نموده و از راهنمایی های این سایت استفاده کنید.

رزرو آنلاین هتل در بالی

اگر می خواهید در سفر به جزیره خوش آب و هوای بالی بیشترین استفاده از زمان اقامت در آنجا نصیبتان شود قبل از سفر، هتل اقامت خود را به صورت رزرو آنلاین کنید. اگر قبل از تور بالی هتل رزرو نکنید باید بعد از رسیدن به مقصد، برای گرفتن هتل اقامت کلی زمان صرف کنید. در نتیجه زمان کافی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی ندارید. ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید هیچگاه قیمت بالای هتل دلیل بر خدمات بهتر و کیفیت برتر آن هتل نمی باشد. بنابراین در انتخاب هتل دقت لازم و کافی داشته باشید. خوب است بدانید هر چه هتل به مناطق دیدنی و گردشگری نزدیک تر باشد، گرانتر است. همچنین خدمات هتل مورد نظر را خوب بررسی نمایید. مانند: صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، آژانس گشت شهری و...

تور لحظه آخری بالی

تور لحظه آخری بالی

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامعلوم در دقیقه ۹۰ پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز بالی شوید مسلما تور بالی با قیمت مناسبتری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید چمدان سفر شما از قبل بسته شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بالی را با خاطره های دل انگیز و جذاب به خاطر بسپارید.

قیمت تور بالی

چنانچه تصمیم دارید قیمت تور بالی برای شما مناسب باشد و هزینه کمتری بپردازید، می توانید در زمان رزرو بلیط هواپیما، ارزانترین آنها را نسبت به خدمات پرواز، انتخاب نمایید. همچنین برای رزرو هتل اقامت خود در بالی سعی کنید هتل انتخابی شما علاوه بر خدمات و کیفیتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی داشته باشد. همچنین قیمت تور بالی به خدمات دیگر تور نیز بستگی دارد، خدماتی مانند بیمه مسافرتی، داشتن تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، خدمات گشت شهری برای بازدید از مناطق تفریحی و توریستی ، ارائه سیم کارت و... در کاهش یا افزایش قیمت تور موثرند. همچنین اگر از تور لحظه آخری استفاده نمایید، در کاهش قیمت تور تلاش نموده اید. این نوع تور بسیار ارزان قیمت بوده و در عین حال بهترین خدمات در سفر ارائه می شود. توصیه می کنیم برای کاهش قیمت تور بالی سری به سایت گلفام بزنید و از خدمات این سایت استفاده ببرید.

چند نکته در مورد سفر به دبی با تور گلفام سفر

تور دبی

دبی یک شهر زیبا و بسیار مهم در کشور امارات متحده عربی است. سالانه از طریق تور دبی گردشگران و مسافران زیادی به دبی سفر می کنند. قیمت تور دبی بستگی به موارد مختلف و نوع سفر شما خواهد داشت. دبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.

قیمت تور دبی

برای همه افرادی که قصد دارند به شهر دبی سفر کنند، هزینه سفر اهمیت ویژه ای دارد و انتخاب تور دبی مطابق با قیمت آن انجام می شود. در سایت هایی که عرضه بلیط تور دبی را انجام می دهند، شاهد انواع تور با قیمت های مختلف خواهید بود. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن به راحتی می توان بلیط تور دبی را خریداری کرد. شما پس از اینکه وارد این سایت شدید طیف گسترده ای از تورهای دبی را می بینید که هر کدام متناسب با خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند دارای یک قیمت هستند. با بررسی تورهای مختلف می توانید تور مناسب جهت سفر خود را انتخاب کنید. هزینه هر یک از تورهای دبی بستگی به موارد مختلفی دارد. از جمله این موارد می توان به قیمت بلیط هواپیما دبی، کلاس پروازی، نوع ایرلاین، هزینه و نوع هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، تاریخ سفر و ... اشاره کرد. جهت رزرو تور ارزان قیمت دبی می توانید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای مقصد دبی را در سایت گلفام سفر جستجو کنید تا هزینه های سفر شما کمتر شوند. همچنین لازم به ذکر است که یک تور ارزان قیمت به منزله این نیست که امکانات تور و کیفیت آن پایین باشد. گاهی ممکن است در فصل های کم گردشگر تور دبی با قیمت بسیار پایینی به فروش برسد.

تور دبی

راهنمای سفر به تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. دبی را باید بزرگترین و مشهور ترین شهر امارات نامید. این شهر یکی از هفت سرزمین امیری امارات متحده عربی بوده و در آن صنعت گردشگری یک منبع درآمد بسیار خوب برای مقامات این شهر محسوب می شود. از طریق هواپیما و با رفتن به فرودگاه بین المللی این شهر می توان به آسانی به دبی سفر کرد. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری به شمار می آید. تور لوکس دبی همواره یک تور محبوب در میان گردشگران ایرانی است. در تور دبی می توانید در زمان بسیار کوتاهی از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. در این تور شما هیچ گاه از سفر خود خسته نمی شوید، چون همیشه برای سرگرمی و بازدید چیزی وجود دارد. در شهر دبی سنت و مدرنیته در کنار هم هستند و در آن فرهنگ های مختلفی دیده می شود. زبان رسمی در دبی زبان عربی است و واحد پول آن درهم امارات است. از نظر اختلاف ساعت دبی نیم ساعت از تهران عقب تر می باشد.

بلیط هواپیما دبی

پیش از سفر به دبی لازم است که برای تهیه بلیط این مقصد اقدام کرد. زیرا در فصل های شلوغ سال که مسافر پذیری اوج می گیرد، معمولا تهیه بلیط دبی به سختی صورت می گیرد. پس اگر می خواهید سفر راحتی به دبی داشته باشید، در زمان هایی که اوج سفرها می باشد علاوه بر تهیه بلیط رفت به دبی برای بلیط هواپیما دبی تهران نیز باید اقدام کنید تا هنگام برگشت مشکلی نداشته باشید. چون شهر دبی دارای آب و هوای گرمی است، بهترین زمان برای سفر با تور دبی اوایل آبان تا اواسط اسفند می باشد. زیرا هوای دبی در این ایام اندکی خنک تر می شود. پس در این ماه ها بهتر است برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید. قیمت بلیط هواپیما دبی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. آب و هوا، نوع پرواز و شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط دبی از موارد مهمی هستند که روی قیمت بلیط هواپیما دبی تأثیر می گذارند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما این امکان را فراهم می آورد که شما به راحتی و در هر زمانی بتوانید بلیط پروازی خود را تهیه کنید. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی شما نیاز نیست که به آژانس مسافرتی مراجعه کنید، در نتیجه از هزینه های اضافی شما نیز کاسته خواهد شد. شرکت های ماهان ایر، فلای دبی و ایران ایر از جمله شرکت های عرضه کننده بلیط هواپیما دبی هستند.

رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل دبی

در شهر دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و متعدد،هتل های لوکس و مدرن وجود دارد که انگیزه سفر بسیاری از گردشگران با تور دبی شده اند. بیشتر هتل هایی که در شهر دبی هستند پنج ستاره و خیلی مدرن ساخته شده اند، در این هتل ها خدمات و امکانات بسیار خوبی برای مهمانان وجود دارد. بنابراین بیشتر گردشگرانی که با تور دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند که در هتل همه اوقات خود را سپری نمایند. هتل های متعددی که در دبی هستند این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کنند که متناسب با بودجه سفر خود یکی از این اقامتگاه ها یا هاستل ها را برای زمان سفر خود رزرو کنند. اکر شما نیز به دنبال پیدا کردن یک هتل مناسب برای اقامت خود در دبی هستید، از طریق رزرواسیون آنلاین به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با وارد شدن به سایت ها و پس از مشاهده لیست هتل های مختلف به همراه امکانات و هزینه های آن ها می توانید یک مورد مناسب را برای خود انتخاب کرده و در سفر خود با تور دبی نگرانی از بابت مکان اقامت خود نداشته باشید. از طریق سایت گلفام سفر شما می توانید در کنار رزرو تور دبی، رزرو آنلاین هتل دبی را نیز انجام دهید.

آب و هوای دبی

چون دبی به مدار رأس السرطان نزدیک است از آب و هوای گرم و خشکی برخوردار می باشد. در فصل زمستان در طول روز این شهر دارای میانگین دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بوده و در شب در نواحی نزدیک به خط ساحلی دمای هوا ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی گراد می باشد. همچنین در مناطق بیابانی در شب دمای هوا به ۵ درجه سانتی گراد می رسد. در این شهر در مناطقی که بیابانی هستند، دمای هوا در شب خنک تر می شود. در فصل تابستان شهر دبی هوایی گرم و شرجی دارد. در چند روز دمای هوای این شهر در فصل تابستان تا ۴۵ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید.

شهر دبی چون از لحاظ موقعیتی در کمربند بیابانی شمالی قرار گرفته است، آب و هوایی بیابانی استوایی دارد. تابستان های دبی دمای هوا به شدت گرم و مرطوب می شود. تقریبا در تمامی روزهای سال این شهر آفتابی بوده و در فصل زمستان دمای هوا به طور میانگین ۲۳ درجه است و در شب تا ۱۴ درجه پایین تر می آید. زمستان های دبی گرم و مرطوب است. در این شهر بارندگی به صورت باران های کوتاه و غیر معمول نیز می باشد. در ماه های دسامبر تا مارس بیشترین بارندگی در دبی اتفاق می افتد. از نظر آب و هوایی بهترین آب و هوا مربوط به ماه های دسامبر تا مارس است.

شهر دبی

هزینه های سفر با تور دبی

دبی شهر بسیار مدرنی است که سفر به آن به تصور بسیاری از افراد نیاز به هزینه بالایی دارد. هزینه سفر به دبی بستگی به مواردی مانند نوع سفر و تاریخ سفر شما دارد. شما می توانید با توجه به شرایط خود سفر ارزان، متوسط یا لوکسی به دبی داشته باشید.

تور لوکس و تور لحظه آخری دبی

در تورهای لوکس دبی خدمات و امکانات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود. البته با توجه به این امکانات هزینه تور لوکس دبی بالا خواهد بود. اگر می خواهید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید، تور چارتری یا لحظه آخری گزینه خوبی است که در ساعات آخر قبل از پرواز بلیط آن به فروش می رسد.

تور ارزان بانکوک

بانکوک

شهر بانکوک که در کناره های غربی رودخانه چائو پرایا در جنوب تایلند واقع شده است امروزه به واسطه داشتن مناظر زیبایی که دارد تور بانکوک توانسته در میان جمع کثیری از توریست ها و گردشگران جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. این شهر به عنوان مدرنترین شهر تایلند معرفی شده است که مراکز خرید فراوان، مراکز دیدنی متعدد و معابدی زیادی را در خود جای داده است.

تور لوکس بانکوک

تور بانکوک

حدود ۲۰۰ است که شهری در جنوب کشور تایلند با نام شهر بانکوک شروع به پیشرفت نموده است به طوری که امروزه سفر به پایتخت تایلند یعنی تور بانکوک جزء مهمترین تور مسافرتی در آژانس های مختلف به حساب می آید. از این رو کسانی که به نقاط مختلف آسیا سفر می کنند به طور حتم سفر به بانکوک، شلوغ ترین شهر تایلند است را در برنامه خود جای می دهند. در این شهر تعداد زیادی فعالیت های تفریحی و جاذبه های گردشگری نظیر کاخ بزرگ تایلند ، معبد وات آرون، بازار شناور بانکوک، محله چینی ها، معبد وات فو، رودخانه چائو پرایا، بازار چائو چاک، خیابان خائو سان، محله سوئی کابوی، خانه جیم تامسون و... وجود دارد که آژانس مسافرتی گلفام سفر در تور بانکوک بازدید از این مکان ها را برای متقاضیان فراهم می آورد.

راهنمای سفر به تور بانکوک

افراد بسیاری هدف خود را از سفر به بانکوک تنها در بازدید از کاخ ها و معبدهای بانکوک قرار داده اند اما باید گفت تماشای پاگوداها و معماری ساختمان هایی که با سنگ های قیمتی مانند طلا تزیین شده اند می توانند بسیار لذت بخش باشد. بدون شک اقامت در هتل های لوکس و مجللی که در کناره های رودخانه چائو پرایا قرار دارند و تماشای غروب بانکوک به همراه سرو غذاهای محلی در تایلند خاطرات خوشی را در ذهن ها باقی خواهد گذاشت. ماساژهای تایلندی در این شهر شهرتی افسانه ای دارند که هر مسافری تمایل خواهد داشت این ماساژها را امتحان کنند. از این رو گلفام سفر به عنوان شناخته ترین آژانس مسافرتی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا برای مسافران تور بانکوک به جز استفاده از تفریحات و بازدید از جاذبه های گردشگری دغدغه ی دیگری وجود نداشته باشند.

لذا با انتخاب تور بانکوک، گلفام سفر شرایطی را برای متقاضیان فراهم می آورد تا در اسرع وقت صدور ویزای تایلند، اخذ پاسپورت، خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو آنلاین هتل بانکوک، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و....انجام گیرد از طرفی در مدت اقامت مسافران در بانکوک پذیرایی بین روز، معرفی بهترین و مشهورترین مراکز خرید، کوتاهترین راه رفتن به جاذبه های گردشگری، وسایل حمل و نقل درون شهری و...برای مسافر مهیا باشد.

سفر به بانکوک

آب و هوای بانکوک

شهر بانکوک به دلیل قرار گرفتن در بادهای موسمی که از سمت جنوب آسیا می وزد در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. از این رو شهر بانکوک سه فصل بارانی، گرم و سرد را به خود می بیند. اگر چه این شهر در بیشتر اوقات سال آب و هوای بسیار گرمی را به خود گرفته است و در ماه هایی مانند دسامبر و آوریل درجه حرارت دما بیش از ۳۵ درجه است اما سپتامبر به عنوان مرطوب ترین ماه بانکوک شناخته شده است. بارش باران از اواسط ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر در بانکوک ادامه خواهد داشت. شهر بانکوک تابستان های گرم و خشکی دارد که در بعضی اوقات گرمی این شهر با طوفان های تابستانی همراه می شود. طبق گزارشات انجام شده بیشترین دمای شهر بانکوک ۴۰ درجه و کمترین میزان دما در این شهر ۹ درجه به ثبت رسیده است.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور بانکوک

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط چارتری بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.

تور لحظه آخری بانکوک

امروزه تور لحظه آخری بانکوک به عنوان ارزان ترین تور بانکوک شناخته شده است که سایت گلفام سفر به عنوان معتبر ترین و مشهورترین آژانس مسافرتی این فرصت را به دست آورده تا تور لحظه آخری بانکوک را در اختیار مسافران قرار دهد. این سایت علاوه بر تور لوکس بانکوک می تواند در طول سال چندین بار عرضه کننده تور لحظه آخری بانکوک باشد. غالبا این تور مسافرتی اگر چه در قیمت پایینی به متقاضیان عرضه می شود اما خدماتی هم ردیف با تورهای استاندارد برای مسافرین تور لحظه آخری بانکوک تدارک دیده می شود.

گلفام سفر بیشتر در پایان تعطیلات، نزدیک شدن به سال نو میلادی، عید نوروز و مناسبت ها اقدام به تور لحظه آخری بانکوک می کند و سعی کرده تا تخفیفات ۱۰ تا ۷۰ درصدی را شامل تور شهر بانکوک کند. در واقع شاید ارزان بودن این تور دلیل اصلی استقبال مسافران از تور لحظه آخری باشد زیرا این گونه تور مسافرتی از قبل قابل رزرو نبوده و به طور آنی در ساعات پایانی پرواز اتفاق می افتد.

تور مسافرتی ارمنستان

چرا باید تور ارمنستان را خریداری نماییم؟

بسیاری از کسانی که علاقمند به سفر ارمنستان می باشند، می توانند با خرید تور این کشور سفری بسیار آسان به این کشور داشته باشند. ارمنستان کشور کوچکی است و به همین دلیل در بازه چند روزه می توان برای بازدید به تمامی قسمت های این کشور سفر داشت و برای اینکه در سفر اتلاف وقت نداشته باشید می توانید از وب سایت همیشه سفر برای خرید تور کشور ارمنستان اقدام نمایید. ارمنستان یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی به شمار می رود و به خصوص در فصل تابستان بسیاری از توریست ها به این کشور می روند. خرید تور برای اینکه بدون دغدغه از هتل و بلیط هواپیما بتوانید سفری خوب به ارمنستان داشته باشید می تواند گزینه ای مناسب باشد. برای خرید تور ارمنستان می توانید از وب سایت همیشه سفراستفاده کنید چرا که به راحتی می توانید از طریق این سایت و در کوتاه ترین زمان ممکن، تور، بلیط هواپیما و یا هتل خود را رزرو نمایید. این روش برای خرید از سراسر کشور در دسترس است.

تور ارمنستان

ویژگی های تور ارمنستان

کسانی که می خواهند یک تور جذاب را تجربه نمایند که نسبتا قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و شامل گردشگری در طبیعت، مراکز تاریخی و مراکز خرید شود، می توانند ارمنستان را انتخاب کنند. تور کشور ارمنستان به خصوص برای خانواده ها و زوج های جوان می تواند گزینه ای مناسب باشد. اگر به صورت هوایی به سمت ارمنستان می روید، در ابتدا به شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان خواهید رفت و می توانید در قدم اول از این شهر بازدید نمایید. همچنین سایر قسمت های کشور ارمنستان بسیار خوش آب و هوا و پر از آثار تاریخی است و شما می توانید از تمامی مناطق گردشگری در این کشور بازدید نمایید. ارمنستان همچنین برای کسانی که علاقمند به موسیقی و غذاهای سنتی هستند می تواند گزینه ای بسیار جذاب به شمار رود. در ادامه بیشتر در مورد این کشور به شما خواهیم گفت.

هزینه های سفر به ارمنستان

هزینه هایی که می بایست برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید، می تواند به بخش های مختلفی تقسیم شود. بخشی از هزینه ها مربوط به هزینه خرید بلیط هوایی ارمنستان یا اتوبوس، هزینه اقامت در هتل های ارمنستان، هزینه حمل و نقل در داخل شهر و هزینه خوراک می شود. همچنین برخی از هزینه ها، پیش از سفر به ارمنستان باید پرداخت شوند؛ مانند هزینه صدور ویزا و دریافت پاسپورت، هزینه بیمه مسافرتی و از این قبیل هزینه های مقدماتی که البته جزو هزینه های اصلی سفر محسوب می شود. در سفر به ارمنستان نیز باید هزینه هایی را بابت گشت و گذار در شهر، بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریح پرداخت کنید. البته تا حدودی می توان در این هزینه ها صرفه جویی کرد. هزینه خرید سوغاتی نیز باید طبق بودجه در نظر گرفته شود و سعی کنید خارج از برنامه ریزی عمل نکنید. در این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود پول در سفر مواجه شوید.

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور لوکس ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و خرید بلیط چارتر ارمنستان جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

بهترین زمان خرید

مزایا خرید تور ارمنستان

روش های بسیاری برای سفر به یک کشور خارجی مانند ارمنستان وجود دارد و بسیاری از افراد نیز از این روش ها استفاده می کنند. اما سفرهای شخصی دشواری های خاص خود را نیز دارد. شما باید برای هزینه های سفر، رزرو هتل، وسیله نقلیه و بازدید از مکان های گردشگری برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و به تبع در نظر گرفتن همه این موارد برای فردی که برای اولین بار است که می خواهد به ارمنستان سفر کند، کار چندان آسانی نیست. خرید تور ارمنستان در این شرایط می تواند بهترین گزینه باشد. شما با خرید تور ارمنستان، می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. تور معمولا برنامه ریزی های کلی سفر را انجام می دهد و شما دیگر نیازی نیست، ذهنتان را درگیر قیمت تور ارمنستان، بلیط و رزرو هتل کنید و با خیال راحت می توانید از سفر خود لذت ببرید. همیشه یک راهنما در کنار شما وجود دارد و شما می توانید بدون اتلاف وقت به مکان هایی که از قبل انتخاب کرده اید، سر بزنید.

جاذبه های گردشگری ارمنستان

با وجود اینکه ارمنستان وسعت زیادی ندارد، اما تعداد جاذبه ها و مناطق دیدنی این کشور بسیار زیاد است. از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی ارمنستان می توان به جاذبه هایی نظیر کاسکاد ایروان، خانه اپرا، میدان جمهوری ایروان، مسجد کبود ایروان، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر، پارک عشاق، مجسمه مادر ارمنستان، صومعه نوراوانک، صومعه گغارد، موزه گالری ارمنستان، کلیسای جامع زوارتنوتس ارمنستان، کلیسای کاتوقیکه، دریاچه سوان، گارنی، واغارشاپات، رصد خانه کاراهونج یا استون هنج ارمنستان، صومعه تاتو ارمنستان، صومعه خور ویراپ، موزه ماتناداران، موزه صنایع دستی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کوه های آرارات، منطقه حفاظت شده شیک اهوغ، پارک ملی دیلیجان، منطقه کوهستانی آراگاتس، دریاچه آرپی، شهر زیبای گیومری، شهر توریستی وانادزور، قلعه تاریخی آمبرد، دره آزات، شهر تخریب شده دوین و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد. شما با خرید تور ارمنستان می توانید از اغلب این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری ارمنستان

رزرو بلیط هوایی ازمیر

تور ازمیر

اگرچه تور ازمیر همانند دیگر تور های گردشگری کشور ترکیه از جمله تور استانبول، آنتالیا و کوش آداسی شهرت ندارد اما لازم است بدانید که شما با رزرو این تور می توانید سفری جذاب را تجربه کنید، زیرا شهر ازمیر مکانی دنج و ایده آل برای سفری آرام می باشد. این شهر در واقع نگین دریای اژه بوده که برای در کردن خستگی و دوری از هیاهو و درماندگی های روزانه بسیار مناسب است.

تور ازمیر

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

بلیط هواپیما ازمیر

هرچند که کشور ترکیه با کشور ایران فاصله چندانی ندارد اما طبیعتا فاصله نسبتا طولانی بین تهران و شهر ازمیر وجود داشته با این حال بهترین روش سفر به این شهر، از طریق هواپیما است. حال باید توجه داشته باشید که از تهران به ازمیر پرواز مستقیم وجود ندارد و احتمالاً باید در فرودگاه استانبول توقف کوچکی داشته باشید. لازم است بدانید جهت رزرو بلیط هوایی ازمیر از طریق سایت گلفام سفر می توانید بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز از جمله تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد نتایج حاصله را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده کرده و بلیط مورد نظرتان را انتخاب کنید. در هنگام جستجوی بلیط هوایی ازمیر در خصوص نوع بلیط از جمله کلاس پرواز، ایرلاین موردنظر و ساعت پرواز باید مشخصات مورد نظرتان را ذکر کرده تا متناسب با شرایط شما بلیط های ازمیر به نمایش درآید. توجه داشته باشید در این سایت، بلیط ها به صورت صعودی از ارزان ترین پرواز نمایش داده شده که شما می توانید به صورت آنلاین آن را رزرو کنید.

تور لوکس ازمیر

رزرو آنلاین هتل در تور ازمیر

در شهرهای توریستی سراسر جهان هتل ها و هاستل های متعددی وجود داشته زیرا سالانه گردشگرانی با سلایق مختلف از نقاط مختلف جهان به این شهر ها سفر کرده که با این وجود افراد می توانند متناسب با شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلاً هنگامی که قصد سفر به ازمیر را داشته باشید لازم است که در اولین اقدام، اقامتگاه مناسب در این شهر برای خود پیدا کرده زیرا داشتن اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار باشد. حال دیگر نگران رزرو آنلاین هتل ازمیر بی نظیر و باکیفیت در ازمیر نباشید زیرا به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو آنلاین سایت گلفام سفر در تور لوکس ازمیر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. لازم است بدانید هتل کران پلازا یکی از هتل های بی نظیر شهر ازمیر بوده که در هنگام رزرو تور این شهر، می توانید در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. هتل کرون پلازا دارای چشم اندازی زیبا به دریا بوده و دارای اتاق هایی دل باز با پنجره های قدی بزرگ می باشد. هتل هیلتون دیگر هتل مناسب در ازمیر بوده که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تمامی اتاق های آن بسیار تمیز و پاکیزه است و مکانی مناسب برای استراحت و به دست آوردن آرامش می باشد. اما اگر تمایل دارید در مرکز شهر ازمیر و در مجاورت مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر اقامتگاه داشته باشید، می توانید هتل پلاما سیتی را انتخاب کنید. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام شخصی، تلویزیون و رستوران بزرگی می باشد.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.جهت مشاهده امکانات هتل های مورد نظر خود و رزرو آنلاین هتل مورد نظر خود به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تور ارزان ازمیر

هزینه های سفر به ازمیر

بررسی هزینه های سفر به ازمیر یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران به آن توجه می کنند. حال باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین هزینه های سفر به ازمیر مرتبط با اقامتگاه های این شهر است به طوری که باید بدانید در این شهر هتل های مختلفی وجود داشته که می توانید متناسب با بودجه خود در آن اقدام به رزرو اتاق کنید. اما به طور کلی می توان گفت اگر خیلی ولخرجی نکنید می توانید سفری به صرفه را تجربه کنید. همچنین توجه داشته باشید در هنگام سفر به ازمیر باید حواس تان به هزینه خورد و خوراک نیز باشد به طوری که می توانید در رستوران های محلی و کوچک این شهر غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای را با قیمت مناسب سرو نمایید.

قیمت تور ازمیر

قیمت تور ازمیر در فصول مختلف سال متفاوت بوده به طوری که افراد می توانند در فصل زمستان که مسافران کمتری قصد سفر به ازمیر را دارند تور ارزان ازمیر را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنند. اما طبیعتاً در فصل تابستان با وجود تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی قصد سفر به شهر های خارجی از جمله ازمیر را داشته که این امر منجر به افزایش قیمت تور گردشگری این شهر خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید خدمات ارائه شده در تور گردشگری این شهر از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد.

انواع تور ازمیر

همانطور که گفته شد در حال حاضر سایت گلفام سفر یکی از سایت های ارائه دهنده تور های گردشگری مختلف از جمله تور ازمیر می باشد که توجه داشته باشید می توانید در این سایت انواع مختلفی از تور های آن را مشاهده کنید. مثلا تور لوکس ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار این شهر زیبا بوده که افراد با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به رزرو آن می کنند. در این تور ازمیر بهترین اقامتگاه ها برای افراد در نظر گرفته شده و همچنین با بهترین کلاس پروازی و ایرلاین، گردشگران از مبدا به مقصد می رسند. اما نوع دیگر تور ازمیر، تور لحظه آخری بوده که رزرو آن به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستند. توجه داشته باشید این تور که جزو تور های چارتر است زمانی ارائه می شود که چارتر کنندگان مشاهده کنند به زمان سفر نزدیک شدند اما نتوانستند تمامی بلیط های هواپیما را به فروش برسانند. که در این زمان طبیعتا سعی می کنند با کاهش قیمت تور ازمیر افراد زیادی را ترغیب به رزرو این تور نمایند.