رزرو بلیط هواپیما آنتالیا

پرطرفدارترین تور آسیا 

تور گردشگری آنتالیا


یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سفر به آنتالیا برای رزرو تور گردشگری این شهر توجه به تور لوکس آنتالیا و تور لحظه آخری آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند می‌توانند تور لحظه آخری آنتالیا که توسط چارتر کنندگان ارائه می شود را انتخاب کنند. اما تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت خواهید داشت و به طور حتم سفری بی نظیر در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

 

 


تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما


حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو آنلاین هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط
تور هوایی آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا باید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو هتل در آنتالیا بپردازید.

 

قیمت تور آنتایا

 

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط تورآنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.

بهترین زمان رزرو تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

خرید بلیط آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید بلیط نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

 

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

بهترین زمان شرکت در تور استانبول

تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

کمی در باره کشور ترکیه

کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ما بسیار برای گردش مناسب است. آب و هوا در این کشور با وجود آب های محاصره کرده آن بسیار مطلوب است. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای زیبا و منحصر به فرد کشور ترکیه است. به علت آب و هوای خوب و مناسب بیشتر گردشگران خارجی این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

معرفی مزایای سفر با تور بانکوک

تور مالدیو

مالدیو به واسطه داشتن جاذبه های گردشگری فراوان نظیر سواحل شنی به رنگ سفید روشن، چشمه های آب گرم، تالاب های فیروزه ای، لذت ماهیگیری، قایق سواری، غواصی، سفر به جزیره آنانتارا و تور جزیره مالدیو توانسته بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سمت خود جذب نماید. امروزه بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود و داشتن لحظاتی خوش، تور مالدیو در گلفام سفر را انتخاب می نمایند، زیرا این تور مسافرتی ضمن ارائه خدمات بالا این امکان را به وجود می آورد تا مسافران در تور مالدیو بازدید از ساحل زیبا و دیدنی ماله و ماله، مسجد قدیمی و تاریخی ماله فرایدی، موزه ملی مالدیو، جزیره هولهوله، ویلین جیلی، جزیره مارادو، جزیره گان، جزیره هیات وادهو، جزیره تاریخی و ساحل تیلافوشی را داشته باشند. اگر چه مردم مالدیو به زبان دیوهی گویش دارند اما آژانس مسافرتی گلفام سفر با در اختیار داشتن لیدرهای متبحر و آشنا با زبان انگلیسی شرایط برقراری ارتباط را برای اعضای تور در بیشتر مکان ها مانند رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید فراهم می آورد

سفر به مالدیو

جاذبه های توریستی مالدیو

برخی از جزایر تور لوکس مالدیو مختص گردشگری هستند. در این جزایر هتل هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر می آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. نام ماله از کلمه ماهالای گرفته شده که در زبان سانسکریت به معنای خانه بزرگ است و به طور کلی در این زبان این کلمه اشاره به قصر پادشاه دارد. این شهر مرکز همه فعالیت های تجاری است که از چهار بخش: هنویرو ، گالولهو ، مافانو و ماچانگولی تشکیل شده است. مسجد جامع ، موزه ملی ، مقر مولی آگ ، مسجد قدیمی و بازار ماهی از نقاط دیدنی شهر ماله می باشند.

راهنمای سفر با تور لوکس بانکوک

برای انتخاب و رزرو تور بانکوک در گلفام سفر ابتدا لازم است در صفحه سایت گلفام سفر متقاضیان در فرم جستجوی سایت مبداء، مقصد، تعداد مسافران و تاریخ سفر را وارد نمایند. لذا برای مسافران در این قسمت از سایت امکان پذیر است تا همراه با خرید تور شهر بانکوک خریداری و رزرو بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در شهر بانکوک، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و ترانسفر را از گلفام سفر تقاضا نمایند. برخلاف سایر پکیج های مسافرتی، سایت گلفام سفر در تور شهر بانکوک این شرایط را برای متقاضیان مهیا ساخته است تا به صورت دلخواه رزرو آنلاین هتل بانکوک در هر نقطه ای از شهر بانکوک، ساعت پرواز، گشت های شهری، ترانسفرهای اختصاصی یا گروهی را انتخاب نمایند. از دیگر امکاناتی که گلفام سفر در تور شهر بانکوک برای متقاضیان فراهم آورده است، تغییر زمان پرواز است به طوری که مسافر بنا به سلیقه و نیاز خود می تواند زمان پرواز ایرلاین خود را تغییر دهد. از طرفی متقاضیانی که شهر بانکوک را مقصد سفر خارجی خود قرار داده اند قبل از خرید تور مسافرتی بانکوک می توانند هدف خود را از سفر به بانکوک مشخص کرده و نسبت به هدف خود اطلاعات لازمی را از کارگزاران سایت گلفام سفر به دست آورند.

سفر به بانکوک

آب و هوای بانکوک

بانکوک در منطقه جنوب شرق آسیا قرار داشته و از این رو از شرایط آب و هوایی بانکوک پیروی می کند. بانکوک به طور کلی دارای آب و هوای گرمسیری بوده و دارای دو فصل می باشد. 6 ماه در بانکوک بارش باران به وفور اتفاق می افتد و در 6 ماه بعدی شرایط آب و هوایی تغییر کرده و از رطوبت هوا کاسته می شود. تقریبا می توان گفت در تمام روزهای سال، دمای هوا بالا است و تحمل این شرایط، شاید برای مسافران خارجی سخت باشد. در بانکوک، ماه آوریل گرم ترین ماه سال است و رطوبت هوا به شدت کاهش پیدا می کند. اما به تدریج و در فصل تابستان، به دلیل وجود ابرهای باران زا، دمای هوا کمی کاهش پیدا می کند. فصل خشک سال از ماه نوامبر که مصادف با آبان ماه است، آغاز شده و تا آوریل ادامه پیدا می کند. بر عکس فصل بارانی بانکوک از ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر یعنی تا اوایل آبان ادامه پیدا می کند

تور لحظه آخری کوش آداسی

لسند سکنت تور یا تور لحظه آخری کوش آداسی از جمله تور مسافرتی پرطرفداری است که امروزه آژانس مسافرتی گلفام سفر در فرصت های مختلف اقدام به ارائه آن نموده است. این تور مسافرتی در ارزان ترین قیمت ممکن به مسافران عرضه می شود لذا مسافران بیشماری متقاضی خرید تور کوش آداسی لحظه آخری هستند. این نمونه تور مسافرتی در آخرین روزهای پرواز تور کوش آداسی توسط آژانس های مسافرتی مختلف و معتبری مانند گلفام سفر بنا به ظرفیت هواپیما، تاریخ بلیط هواپیما کوش آداسی ، ظرفیت تور مسافرتی، خالی بودن هتل در کوش آداسی و...انجام می گیرد پس عرضه شدن چنین تور لحظه آخری کوش آداسی زمان و قیمت مشخصی ندارد از این رو متقاضیان می بایست به صورت لحظه ای و آنلاین لیست پروازهای کوش آداسی را از سایت گلفام سفر بررسی نمایند تا به تور لحظه آخری کوش آداسی در تخفیفات ویژه دست پیدا نمایند

تور کوشی آداسی

بلیط هواپیما کوش آداسی

مسافران ایرانی که تمایل دارند با تور کوش آداسی به این شهر سفر کنند بهتر است بدانند آژانس مسافرتی گلفام سفر امکان مسافرت با قطار، اتوبوس و هواپیما را برای مسافران مهیا ساخته است. لذا به دلیل اینکه برای مسافران ایرانی سفر به کوش آداسی نیاز به اخذ روادید یا همان اخذ ویزای ترکیه نیست. بنابراین مسافران به راحتی می توانند با تهیه بلیط هواپیما کوش آداسی و یا بلیط قطار یا اتوبوس به این شهر مسافرتی داشته باشند. البته لازم است بدانید کسانی که پرواز هوایی را برای تور کوش آداسی انتخاب می کنند از مبداء ایران به فرودگاه ازمیر فرود خواهند آمد زیرا فرودگاه ازمیر نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوش آداسی می باشد و کوش آداسی خود فاقد فرودگاه است. از این رو در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما کوش آداسی توجه داشته باشید که تنوع فرودگاه وجود نداشته تنها مسافر این امکان را دارد تا نوع کلاس پروازی خود را انتخاب نماید. سایت گلفام سفر برای متقاضیانی که گلفام سفر را برای رزرو بلیط هواپیما تور کوش آداسی در نظر بگیرند، خدماتی نظیر رزرو هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و...در اختیار مسافران قرار خواهد داد. .

نکاتی در خصوص تور بانکوک

تور بانکوک

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا پایتخت کشور تایلند یعنی شهر بانکوک می باشد. زیرا بانکوک شهری با فرهنگی خارق العاده و تاریخی غنی از سرگذشت پادشاهان مختلف در تایلند است. بنابراین کسانی که تمایل دارند سفری به سایر شهرهای آسیایی داشته باشند تور بانکوک می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. هدف اصلی بسیاری از مسافران در سفر به بانکوک تنها دیدن کاخ ها و معابد این شهر است. معماری به کار رفته در ساختمان ها و بناهای شهر بانکوک بدون شک بی نظیرترین منظره تماشایی در این شهر خواهد بود.
گلفام سفر در تور بانکوک به طور حتم بازدید از معبد بودای زمردین و کاخ بزرگ را در برنامه خواهد داشت زیرا در این مکان های شگفت انگیز پاگوداها و ساختمان هایی واقع شده است که با استفاده از سنگ های قیمتی و طلا آراسته شده اند و برای هر مسافری می تواند نمای بسیار زیبایی باشد. رفتن به معبد سپیده دم یا بازدید از وات آرون در کرانه های غربی رودخانه شهر بانکوک از جمله برنامه های اصلی گلفام سفر در تور شهر بانکوک می باشد. علاقمندان به سفر بانکوک می توانند با همراهی گلفام سفر از محله چینی ها در شهر بانکوک، بازار شناور بانکوک، معبد وات فو، کرانه های رودخانه چائو پرایا، بازار چاتو چاک، خیابان خائوسان، محله سوئی کابوی و خانه جیم تامسون بازدید نمایند.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.
از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

راهنمای سفر با تور بانکوک

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو هتل های بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.
معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

تور لحظه آخری بانکوک

در برخی از مواقع سال، سایت گلفام سفر به دلیل داشتن بلیط های چارتری و نزدیک شدن به ساعات پرواز به مقصد بانکوک همچنین خالی بودن هتل در شهر بانکوک و البته تکمیل نبودن ظرفیت در نظر گرفته شده برای هواپیما تصمیم گرفته تا اقدام به عرضه تور لحظه آخری بانکوک کند. سایت گلفام سفر در تور لحظه آخری، تخفیفات 10 تا 70 درصدی را شامل مسافران خواهد کرد. بنابراین خرید تور لحظه آخری بانکوک می تواند یک فرصت طلایی برای سفر به شهر بانکوک باشد. امروزه با وجود تور لحظه آخری مسافران می توانند در شرایطی مشابه با مسافرانی که تور بانکوک را در قیمت های بالایی به دست آورده اند از بهترین خدمات در سفر به بانکوک استفاده نمایند.

قیمت تور بانکوک

تور بانکوک از جمله تور مسافرتی می باشد که به دلیل سطح تنوع در شهر بانکوک از قیمت های مختلف و هزینه های سفر متفاوتی برخوردار باشد. زیرا اقامت در این شهر به مسافران این اجازه را می دهد که بسته به نیازها و سلیقه های خود سفری ارزان و یا لوکس و لاکچری داشته باشند. بدون شک زمانی که تور بانکوک بلیط هواپیمای اکونومی را بر بلیط های پروازی بیزینسی با خدمات بالا و اقامت در مهمانخانه های ساده را به رزرو هتل های چند ستاره و مجلل ترجیح دهد. همچنین به جای سرو غذا در رستوران لوکس و شیک از صرف غذا در غذاخوری های محلی لذت ببرند. لذا قیمت تور بانکوک در سطح پایینی قرار خواهد گرفت. ماساژهای تایلندی از جمله لحظات لذت بخشی است که گلفام سفر در تور بانکوک قرار داده است. قایق سواری در دریای تایلند نمی تواند از تور مسافرتی بانکوک نادیده گرفته شود. خوردن غذاهای تایلندی، خرید از بهترین برندهای جهانی در مراکز خرید شهر بانکوک، بازدید از جاذبه های گردشگری شهر بانکوک و آشنا شدن با تاریخ مردمان تایلند همه و همه می توانند تاثیر بسزایی را بر قیمت تور بانکوک داشته باشند.

معرفی مزایای سفر با تور استانبول

اطلاعاتی در خصوص خرید تور استانبول

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد که بسیاری از ایرانیان علاقه مند شرکت و ثبت نام در این تورهای مسافرتی می باشند. گردشگران می توانند برای خرید تورهای استانبول به صورت اینترنتی اقدام نموده و فرصت داشتن سفری جذاب و پر از هیجان و نشاط را تجربه کرده و از تمامی خدمات و مزیت های سفر با تور مسافرتی بهره مند شوند.

تور استانبول

تور استانبول

شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی معروف در کشور ترکیه می باشد که هر ساله مقصد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران واقع می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی این شهر، گردشگران و مسافران می توانند در هر فصل از سال به قصد بازدید از استانبول در تورهای برگزار شده شرکت داشته باشند. تور استانبول از جمله محبوب ترین تورهای خارجی در کشور ما می باشد که ایرانیان در میان انواع تورهای مسافرتی خارجی علاقه مند و خواهان شرکت و ثبت نام در تور استانبول می باشند.

شهر استانبول با داشتن مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذاب و همچنین مناطق گردشگری طبیعی و تفریحی به یکی از قطب های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است که در سال های اخیر شاهد افزایش ورود توریست ها و مسافران به این شهر تاریخی و توریستی می باشیم. شما می توانید با توجه به شرایط خود در یکی از تورهای برگزاری به این شهر شرکت نمایید و سفری پر از خاطره و لحظاتی پر از هیجان را سپری کنید. در ادامه مقاله در خصوص خرید تورهای استانبول و بهترین روش خرید و رزرو آن صحبت خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

خرید تور استانبول

همانطور که اشاره کردیم استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه و از جمله محبوب ترین مناطق برای سفرهای سیاحتی ایرانیان محسوب می شود. این شهر در شمال غربی منطقه مرمره ترکیه با مساحت 1831 کیلومتر مربع واقع شده است و با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی بیشمار در حال حاضر شاهد ورود تورهای مسافرتی بیشماری در خود می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارند بایستی در جهت خرید تور استانبول اقدام نموده و در زمان مناسب با هزینه معقول صندلی خود را رزرو کنند.

برای خرید تور استانبول می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین که یکی از روش های آسان و ایده آل می باشد اقدام نمود. در این روش رزرو تور استانبول افراد می توانند با گزینه های بسیاری مواجه بوده و از میان انواع مختلف تورهای برگزاری گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. توجه داشته باشید که تور استانبول با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر متفاوت بوده و این امر این امکان را می دهد که گردشگران و مسافران با توجه به خواست و سلیقه خود یکی از تورهای ارائه شده را انتخاب و در آن ثبت نام کنند. شایان ذکر است که تور مسافرتی استانبول یکی از پرطرفدارترین و پر انتخاب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد.

خرید تور استانبول

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند.

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد. برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین بلیط و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

امکانات تور استانبول

همانطور که در بخش های قبلی اشاره نمودیم تورهای برگزاری به استانبول با توجه به آژانس های متفاوتی که اجرا می شود به صورت متنوع بوده و شرایط تمامی تورهای اجرایی یکسان نمی باشد. از جمله امکانات و خدمات تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رزرو بهترین کلاس پرواز
  • رزرو هتل لوکس
  • داشتن تور لیدر مجرب و آگاه
  • بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی استانبول
  • شکم گردی در خیابان های معروف استانبول

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در این خصوص می توان گفت مدت زمان برگزاری تور استانبول نیز از جمله موضوعاتی می باشد که در قیمت تور بسیار تاثیرگذار است و افراد می توانند برای داشتن هزینه های ارزان در تورهای کوتاه و 2 تا 3 روزه شرکت داشته باشند؛ که پیشنهاد می کنیم هر چقدر زمان داشته باشید باز هم برای بازدید از زیبایی ها و جاذبه های این شهر معروف زمان کم خواهید آورد.

مزیتهای تور استانبول

مزیت های تورهای استانبول

سفر با تورهای استانبول مزیت های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و مسافران و توریست ها با توجه به بهره مندی از مزیت ها و ویژگی های سفر با تور خواهان و علاقه مند شرکت در آنها می باشند. در سفر با تورهای مسافرتی افراد می توانند بدون نیاز به داشتن برنامه ریزی سفر تنها با بستن چمدان لوازم شخصی خود به این سفر بپردازند. همچنین با داشتن تور لیدر مسافران می توانند با آگاهی بسیار و کسب اطلاعات دقیق از بسیاری اماکن تاریخی و قدیمی استانبول دیدن کنند. همچنین از دیگر مزیت های تورهای استانبول می توان به هزینه های ارزان اشاره نمود؛ که این موضوع سبب جذب مسافران و گردشگران بیشماری برای شرکت در تورهای مسافرتی می باشد. شما نیز برای داشتن هزینه های ارزان قیمت و مناسب سفر در تور استانبول ثبت نام کنید.

بهترین زمان خرید تورهای استانبول

با توجه به شرایط اقلیمی شهر استانبول می توان گفت آب و هوای معتدل و مناسبی در سطح شهر حاکم می باشد، از این جهت بهترین زمان خرید تورهای استانبول بر اساس شرایط آب و هوایی، فصل بهار و تابستان می باشد و گردشگران می توانند در آن ایام از سال بدون نگرانی و اذیت شدن از شرایط اقلیمی سفری بی دغدغه و پر از هیجانی را تجربه کنند؛ اما بهترین زمان سفر از نظر مقدار هزینه ها نیمه دوم سال را می توان دانست چرا که در این فصل ها ورودی گردشگران به شهر استانبول بسیار کاهش یافته و تمامی هزینه های سفر کم می شود. از این جهت افراد می توانند با توجه به شرایط و موقعیت خود زمان مناسب را برای سفر به این شهر و شرکت در تور انتخاب نمایند.

تور مسافرتی استانبول

تور استانبول چه مزایایی داشته و هزینه شرکت در آن چقدر است؟

تور استانبول را می توان بهترین انتخاب برای گشت و گذار در این شهر دانست که به همراه تور می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش قیمت سفر اشاره نمود. قبل از سفر باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید بلیط نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

بهترین زمان شرکت در تور استانبول

مزایای شرکت در تور استانبول

شرکت کردن در تور استانبول و سفر با آن مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه تور می توانید تمامی جاذبه های استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از دیدنی های این شهر از قلم نخواهد افتاد.
  • مسئولین تور فردی بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می کنند تا اشراف کامل بر تمامی بخش های شهر داشته باشد.
  • در طول سفر با تور تمامی اشخاص بیمه خواهند بود و به همین خاطر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود.
  • قبل از سفر از محل اقامت و جاذبه های هدف اطلاع خواهید داشت.
  • برنامه سفر از جمله مواردی است که طبق آن تمامی اعمال سفر انجام خواهد شد.
  • تور استانبول این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان و آشنایان سفری لذت بخش تجربه نمایید.
  • میزان هزینه تور پایین تر از سایر روش های سفر خواهد بود.

خرید تور استانبول

جهت شرکت در تور استانبول راه های متعددی خواهید داشت که متناسب با خواسته خود می توانید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافربری سطح شهر می باشد. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور های استانبول را مشاهده کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. امکان گرفتن راهنمایی از مسئولین این مراکز نیز وجود خواهد داشت. بهترین روش شرکت در تور را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی پروازی دانست که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و تمامی مشخصات هر یک را مورد بررسی قرار دهید. تمامی تور ها را می توانید با یکدیگر مقایسه کرده و در نتیجه بهترین مورد را انتخاب نمایید. ظرفیت تور و همچنین میزان قیمت آن قابل مشاهده خواهد بود و به راحتی و در کمترین زمان می توانید در تور مورد نظر شرکت نمایید.

تور لحظه آخری استانبول

خرید بلیط استانبول

جهت خرید بلیط استانبول باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به انتخاب کلاس پروازی هواپیما اشاره نمود. توجه داشته باشید که کلاس های پروازی از نظر هزینه و میزان امکاناتی که دارند از یکدیگر تفکیک می شوند و از میان آن ها می توانید بهترین مورد را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بلیط های هواپیما را قبل از خرید با یکدیگر مقایسه نمایید اما توجه کنید که حتما بلیط ها را در شرایط یکسان به مقایسه بگذارید. به زمان و ساعت بلیط هواپیما استانبول نیز باید دقت کافی داشته باشید و حتما نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابید. در صورتی که که تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید نیازی به خرید بلیط نخواهید داشت و تمامی اعمال مربوط به سفر توسط مسئولین تور به انجام خواهند رسید.

قیمت تور به مقصد استانبول

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در رابطه با قیمت تور استانبول می توان گفت قیمت این تور به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه اقامت اشاره نمود. هتل های متعددی در سطح شهر استانبول آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که این هتل ها از 5 تا دو ستاره متفاوت خواهند بود و می توانید رزرو آنلاین هتل استانبول مورد نظر را با توجه به میزان هزینه هر یک انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور را می توان میزان خدماتی دانست که در طول سفر به مسافران ارائه خواهد شد. هزینه بلیط نیز می تواند بر قیمت کلی تور تاثیرگذار باشد و می توانید با کنترل کردن مواردی قیمت تور را کاهش دهید. به همین دلایل نمی توان قیمت دقیقی برای تور استانبول ذکر نمود و جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید اما دقت داشته باشید که حتما تور ها را با توجه به خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر مقایسه نمایید و کیفیت تور را فدای قیمت آن نکنید.